همسر کاسیاس: ایکر می تواند به زندگی 100% عادی برگردد

همسر کاسیاس: ایکر می تواند به زندگی 100% عادی برگردد

سایت رسمی فوتبالی- سارا کاربونرو همسر ایکر کاسیاس در رویداد تبلیغاتی برند کالزدونیا در ایبیزای اسپانیا حضور یافت و برای اولین بار بعد از حمله قلبی این دروازه بان اسپانیایی، به مصاحبه پرداخت.

به گزارش فوتبالی، این مراسم روز پنجشنبه در ایبیزای اسپانیا برگزار شد و سارا کاربونرو با آرامش و بدون دلهره و دغدغه دراین مراسم شرکت کرد.

این درحالی است که هفته ذگشته ایکر کاسیاس در جلسه تمرینی پورتو دچار حمله قلبی شده بود و بعد از چند روز بستری بودن در بیمارستان، روز دوشنبه از بیمارستان مرخص شد. همسر کاسیاس درمورد شرایط این دروازه بان اسپانیایی گفت:« ایکر حالا در خانه است و زندگی عادی اش را دنبال می کند. او اولین نفری بود که مرا تشویق کرد که دراین مراسم شرکت کنم؛ چون همه چیز خوب و عادی است. البته من فقط برای چند ساعت دراین شهر هستم و بلافاصله به خانه ام بازمی گردم.»


کاربونرو در پاسخ به این سوال که آیا بعد از حمله قلبی کاسیاس، احساس ترس و نگرانی ندارد گفت:« هیچ ربطی ندارد. من معتقدم که اتفاقات خیلی بدتری ممکن بودرخ بدهد. راستش از این مسائل می توان درسهای مثبت زیادی گرفت. باید آموخت که نباید به خاطر مسائل احمقانه عصبانی شویم؛ باید بدانیم که چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهند. یک روز اینجا هستی و یک روز دیگر نیستی.»

همسر کاسیاس درمورد شرایط این دروازه بان اسپانیایی گفت:« ایکر حالش خیلی خوب است. از بیمارستان مرخص شده و شما می توانید آرامش را در چهره او ببینید. او درکمال آرامش در خانه است و استراحت می کند و نزدیکانمان به عیادت او می آیند.پزشکان می گویند که او می تواند یک زندگی 100% نرمال و عادی را دنبال کند.»

سارا کاربونرو در بخش پایانی صحبتهایش درمورد زمانی که ایکر کاسیاس دچار حمله قلبی شد صحبت کرده است:« می گویند که من درآن زمان خیلی از پرتغال دور بود؛ اما اینطور نیست. من در شهر مادرید و در آستانه سوار شدن به هواپیما برای بازگشت به پورتو بودم که این خبر به من رسید.»

6363