لطفی: سایپا پولم را ندهد، جلوی نقل و انتقالاتش را می گیرم/ حکم توقیف اموال باشگاه سایپا را دارم

لطفی: سایپا پولم را ندهد، جلوی نقل و انتقالاتش را می گیرم/ حکم توقیف اموال باشگاه سایپا را دارم

وب سایت رسمی فوتبالی- سعید لطفی درباره آخرین وضعیت دریافت مطالباتش از باشگاه سایپا تهران بیان کرد: من در مجموع برای یک فصل و نیم که عضو باشگاه سایپا بودم ۴۴۰ میلیون تومان از این باشگاه طلب داشتم که متاسفانه مدیران این باشگاه مرا اذیت کرده و مدام امروز و فردا می کردند. پس از آسیایی شدن تیم سایپا بدون شکایت از این باشگاه به فدراسیون فوتبالبا AFC مکاتبه کردم و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پیگیر موضوع شد. 

به گزارش فوتبالی، او ادامه داد: AFC در آن زمان به باشگاه سایپا اعلام کرد در صورتی که مطالبات سعید لطفی را ندهید از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم می شوید‌. پس از این تهدید مدیران باشگاه با من برای توافق تماس گرفتند‌. در زمان مذاکراتمان مسئولان سایپا با خواهش و التماس گفتند ما ۴۴۰ میلیون نداریم و به دریافت ۳۴۰ میلیون تومان رضایت بده. من هم ۱۰۰ میلیون به این باشگاه تخفیف دادم‌. 

مدیران سایپا گفتند نمی توانیم پولت را به صورت نقدی بدهیم

بازیکن سابق تیم سایپا گفت: وقتی می خواستم ۳۴۰ میلیون تومان را بگیرم بازهم مدیران باشگاه گفتند به صورت نقدی نمی توانیم پولت را بدهیم و التماس کردند به آنها کمک کنم چراکه شرایط باشگاه خوب نیست. من هم قبول کردم از آنها چک بگیرم. ۳ چک برای شش ماه گرفتم که پس از گذشت این مدت، هیچ یک از چک ها پاس نشد. من هم چک ها را برای AFC ارسال کردم و این نهاد هم برای بازیکنانی که سایپا در نیم فصل لیگ برتر جذب کرده بود کارت بازی در لیگ قهرمانان صادر نکرد‌. البته من این موضوع را در آن زمان رسانه ای نکردم.

حکم توقیف اموال باشگاه سایپا را دارم

لطفی افزود: پس از آن مسئولان سایپا همچنان بی خیال بودند و با توجه به تکمیل شدن نامردی هایشان در حق من، چک ها را برگشت زدم. به همین دلیل در اسفند ۹۷ از طریق قانونی حکم توقیف اموال باشگاه سایپا مانند خودروها، حساب های بانکی و املاک مربوط به این باشگاه را گرفتم. من ضمن دریافت حکم توقیف اموال حکم ورود به باشگاه از طریق دادستانی را هم گرفتم و الان می توانم با مامور دادستانی به داخل باشگاه بروم و اموالشان را توقیف کنم. هیچ کس هم نمی تواند جلویم را بگیرد.

لطفی درباره اینکه آیا از زمان انتخاب مصطفی مدبر به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا هم تغییری در وضعیت او حاصل نشده است، گفت: مدیریت فعلی باشگاه سایپا پس از اینکه وکیلم برای توقیف اموال به محل این باشگاه رفته بود، با من صحبت کرد و مدتی زمان خواست‌. من شناخت زیادی نسبت به مدبر ندارم و تا‌کنون با او برخوردی نداشته ام. با این وجود برای احترام به او مدتی دست نگه داشته ام. به نظر می رسد مدبر برای حل شدن این مشکل حسن نیت دارد و به من گفته است تلاش می کند در روزهای آتی پولم پرداخت شود. امیدوارم حرف های مدیریت جدید باشگاه سایپا مانند مدیریت قبلی نباشد و اتفاق های خوبی بیفتد.

اگر در روزهای آتی پولم را نگیرم برخلاف میلم مجبور می شوم حکم توقیفباشگاه را اجرایی کنم

او افزود: دوست دارم مشکل من با باشگاه سایپا به شکل دوستانه ای حل شود. من از طریق قانونی و AFC مطالباتم را پیگیری کرده ام و اگر در روزهای آتی پولم را نگیرم برخلاف میلم مجبور می شوم حکم توقیف خودرو، املاک یا حساب های باشگاه را اجرایی کنم. از طرفی وکیلم به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده است و رونوشت تفاهم نامه ای که بین من و باشگاه سایپا امضاء شده و یک برگه از آن هم در اختیار AFC است در اختیار این کمیته قرار دارد. به همین دلیل اگر باشگاه سایپا پولم را ندهد نمی تواند در فصل نقل و انتقالات جدید شرکت کند.باز هم تاکید می کنم دوست ندارم وارد چنین موضوعی شوم اما باید دید باشگاه سایپا چه تصمیمی می گیرد و چه واکنشی نشان می دهد. امیدوارم این بحث بدون حاشیه و در آرامش حل شود‌. امیدوارم مدیرعامل باشگاه سایپا به تعهداتش عمل کند.

شرایط خوبی در کمپ اسپایر قطر دارم

مدافع فصل گذشته تیم صنعت نفت آبادان درباه شرایط خود اظهار داشت: مدتی است در کمپ اسپایر قطر تمرینات آماده سازی انجام می دهم و شرایط خوبی در این کمپ دارم. پس از آسیب دیدگی طولانی مدتی که پشت سر گذاشتم و نتوانستم در ایران ریکاوری خوبی انجام بدهم با مشورت مرتضی پورعلی گنجی به قطر آمدم. از مرتضی ممنون هستم که در هفته های اخیر خیلی به من کمک کرده تا با ریکاوری و بدنسازی به شرایط خوبی برسم. امیدوارم با طی کردن این روند از فصل آینده با قدرت بازی کنم و اتفاق های مثبتی بیفتد‌.

او افزود: اسپایر یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین مراکز پزشکی، ورزشی جهان است و افراد متخصصی در آن فعال هستند. خدا را شکر با استفاده از امکانات فوق العاده این مجموعه وضعیتم خیلی خوب پیش می رود و فکر می کنم تا یک ماه دیگر از لحاظ بدنی به اوج برسم.

7413