تصمیم باشگاه برایتون درباره جهانبخش

تصمیم باشگاه برایتون درباره جهانبخش

وب سایت رسمی فوتبالی- روزنامه آرگوس به نقل از "پل باربر" رئیس اجرایی باشگاه، نوشت: برایتون به ستاره‌های کم فروغ این باشگاه فرصت کافی برای اثبات ارزش خود خواهد داد. 

به گزارش فوتبالی، باشگاه برایتون در فصل نقل و انتقالات تابستانی میلیون‌ها یورو صرف خرید چند بازیکن جدید از جمله علیرضا جهانبخش کرد، اما برخی از این بازیکنان جدید و حتی آقای گل ایرانی فصل گذشته لیگ هلند نتوانستند انتظارات را برآورده سازند.
آرگوس دراین باره می‌نویسد، خرید‌های خارجی تابستان گذشته برایتون تاثیرات متفاوتی در بازی‌های دومین فصل حضور این باشگاه در لیگ برتر، داشته اند.
احتمالا روز یکشنبه در آخرین بازی فصل برایتون برابر منچستر سیتی، فقط برناردو و یوس بیسوما از ابتدا در ترکیب این تیم بازی خواهند کرد.

علیرضا جهانبخش گران‌ترین خرید باشگاه و فلورین اندون رومانیایی نتوانسته اند چندان در حمله برای تیم کریس هیوتن تاثیر گذار باشند.

پل باربر، مدیر اجرایی برایتون که به طور کلی در مورد بازیکنان جدید این تیم صحبت می‌کرد، به آرگوس گفت: "بعضی از بازیکنان بسیار سریع با تیم مطابقت پیدا می‌کنند و جا می‌افتند، اما شما باید صبور باشید، باید با بازیکنان همکاری داشته باشید.

کریس و کادر فنی اش این کار را انجام می‌دهند. بازیکنان خودشان سعی می‌کنند به یکدیگر کمک کنند تا در تیم جا بیفتند.

گاهی اوقات بازیکنان فرم و اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند، زیرا روند جا افتادن در تیم بیشتر از آنچه که آن‌ها دوست دارند و ما می‌خواهیم، طول می‌کشد.

اما ما در طول سال‌ها نشان داده ایم که باشگاهی صبور هستیم. ما به بازیکنان زمان خواهیم داد و زمانی که این مدت طولانی شود، باید تعداد بازیکن جدید استخدام کنیم.

شما نمی‌توانید هرکسی را درست کنید، غیر ممکن است که همه خرید‌ها درست و بی نقص باشند. حتی بعضی از بهترین بازیکنان جهان که به کشور‌ها و باشگاه‌های دیگر نقل مکان کرده اند، موفق نبوده اند.

آن‌ها هنوز هم بهترین بازیکنان جهان هستند چه آن تیم را ترک کنند و یا در میان آن‌ها بمانند و نمونه‌های بی شماری در بزرگترین باشگاه‌های جهان وجود دارد که در آن‌ها برخی از نقل و انتقالات جواب نداده اند.

اگر یک یا دو خرید جدید جواب ندهد مردم نباید شگفت زده شوند.

7413