توتی، یار دوازدهم تیم منتخب شاگردان فابیو کاپلو

توتی، یار دوازدهم تیم منتخب شاگردان فابیو کاپلو

سایت رسمی فوتبالی- فابیو کاپلو سرمربی سابق و صاحب نام فوتبال ایتالیا، در گفتگویی اختصاصی با کوریره دلوسپورت،تیم منتخب یازده نفره اش را از بین تمام شاگردانی که در طول دوران مربیگری اش داشته برگزیده.

به گزارش فوتبالی، کاپلو که مربیگری را از سال 1991 آغاز کرد و تا سال گذشته نیز در دنیای مربیگری حضور داشت در طول این مدت هدایت تیمهای بزرگی مثل میلان، رم، رئال مادرید و یوونتوس را درکارنامه مربیگری اش داشته.

او با زیرکی 12 بازیکن را انتخاب کرده تا درصورت نیاز بتواند یک تعویض هم درسیستم بازی تیم منتخبش داشته باشد. دن فابیو، جیجی بوفون ، دروازه بان فعلی پاری سن ژرمن را در درون دروازه تیم منتخبش قرار داده. او در طول دوران حضورش در یوونتوس مدتی هدایت بوفون را عهده دار بود.

کاپلو برای خط دفاع تیم منتخبش به سراغ گزینه های قدیمی سری آ رفته؛ مدافع راست موردنظر او کافو، شاگردش در رم است که زیر نظر کاپلو 156 بازی برگزار کرده بود. در قلب دفاع، مالدینی و بارزی، دو مرد اسطوره ای باشگاه میلان را قرار داده و در پست مدافع چپ، روبرتو کارلوس بازیکن سابق اینترمیلان و رئال مادرید قرار گرفته.


دن فابیو در خط میانی، فرناندو ردوندو را قرار داده؛ ستاره آرژانتینی که در رئال مادرید شاگرد کاپلو بود. رود گولیت و ساویسوویچ، رائول، فان باستن و رونالدو نازاریو دیگر بازیکنان منتخب دن فابیو هستند. البته این سرمربی ایتالیایی توتی را هم فراموش نکرده و کاپیتان جاودانه رم را به عنوان تعویض تیم منتخبش انتخاب کرده تا در صورتی که بخواهد سیستم بازی تیم منتخبش را تغییر دهد، او را به زمین بفرستد.

6363