هازارد: نمی دانم آیا فینال آخرین بازی ام با پیراهن چلسی است یا نه

هازارد: نمی دانم آیا فینال آخرین بازی ام با پیراهن چلسی است یا نه

سایت رسمی فوتبالی- ادن هازارد ستاره بلژیکی باشگاه چلسی با تبدیل کردن آخرین پنالتی تیمش به گل در دیدار با اینتراخت فرانکفورت، جواز حضور چلسی در فینال لیگ اروپا را صادر کرد. او در پایان این بازی جذاب و تماشایی اعلام کرده که هنوز درمورد آینده اش فکر نکرده و بعد از اتمام فصل برای آینده تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی هازارد اعلام کرده که فعلا فقط به قهرمان کردن چلسی در لیگ اروپا فکر می کند. این ستاره بلژیکی در مورد احتمال انتقالش به رئال مادرید در تابستان گفت:« به این موضوع فکر نمی کنم. من فقط به فتح جام قهرمانی برای این باشگاه و این تیم فکر می کنم. اگر فینال، آخرین بازی من با پیراهن چلسی است، نهایت تلاشم را به کار می گیرم تا برای این تیم یک جام فتح کنم. در ذهنم هنوز نمی دانم که آیا این آخرین بازی ام با پیراهن چلسی خواهد بود یا خیر.»

او درمورد بازی سخت و نفس گیر تیمش مقابل اینتراخت فرانکفورت که نهایتا تکلیفش با ضربات پنالتی روشن شد گفت:« ما بازی فوق العاده ای انجام دادیم ولی مرحله نیمه نهایی اصلا ساده نیست. ما راضی و خوشحالیم و به باکو خواهیم رفت تا برای فتح جام بجنگیم.»

هازارد پنجمین و آخرین پنالتی چلسی را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد تا صعود تیمش به فینال را قطعی کند. خود او دراین رابطه گفت:« هرزمانی که نیاز باشد، من همیشه بار مسئولیت را به دوش می کشم. الان راضی و خوشحالیم ولی کار ما تمام نشده و یک بازی دیگر مقابل آرسنال پیش رو داریم؛ باید به باکو برویم، بازی با کیفیتی ارائه کنیم و جام را فتح کنیم.»

6363