ساری: نمی‌توانستم پنالتی‌ها را تماشا کنم

ساری: نمی‌توانستم پنالتی‌ها را تماشا کنم

سایت رسمی فوتبالی- چلسی دیشب در استمفوردبریج موفق شد آینتراخت را در ضربات پنالتی شکست داده و به فینال لیگ اروپا راه یابد ولی ماتوریتزیو ساری، سرمربی این تیم از تماشای ضربات پنالتی خودداری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیشب وقتی در پایان تلاش دو تیم چلسی و آینتراخت فرانکفورت در دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا دو تیم نتوانستند نتیجه‌ای بهتر از تساوی 2-2 بدست بیاورند و چون تعداد گلهای زده هر دو تیم در خانه حریف برابر بود، تعیین تکلیف فینالیست به ضربات پنالتی رسید. اما ماتوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی از تماشای ضربات پنالتی که با پیروزی 4-3 تیمش همراه شد خودداری کرد و بعد از بازی گفت نمی‌توانسته تماشای پنالتی‌ها را تحمل کند.

 

ساری که حالا تیمش را به دو فینال رسانده و برای آبی‌های لندن سهمیه فصل آینده چمپیونزلیگ را بدست آورده در پایان مسابقه گفت:" نه، نمی‌توانستم پنالتی‌ها را ببینم. نمی‌خواستم زجر بکشم".

ساری با توجه به اینکه برای اولین بار در تاریخ رقابتهای باشگاه‌های اروپایی، هر چهار تیم حاضر در فینالهای لیگ قهرمانان و لیگ اروپا همه از یک کشور هستند، علت را سطح بالای لیگ برتر و فوتبال باشگاهی انگلیس خواند و گفت:" سطح فوتبال باشگاهی در انگلیس خیلی بالا است. مثلا ما برای رسیدن به فینال جام اتحادیه باید با تیمهایی مثل لیورپول و تاتنهام بازی می‌کردیم که حالا فینالیست‌های لیگ قهرمانان هستند. بعد هم در فینال به مصاف بهترین تیم اروپا یعنی منچسترسیتی رفتیم".

 

سرمربی چلسی در ادامه گفت:" بله، سطح فوتبال باشگاهی در انگلیس خیلی بالا است. لیگ برتر در حال حاضر بهترین رقابت باشگاهی اروپا و در نتیجه دنیا است. اینکه یک تیم انگلیسی با شرایط خوب فیزیکی به ماه پایانی فصل برسد واقعا دشوار است. چون ما اینجا خیلی بیشتر از تیمها در کشورهای دیگر بازی می‌کنیم".