چلسی 1 (4)-(3) 1 فرانکفورت: فینال لیگ اروپا هم تمام انگلیسی شد

چلسی 1 (4)-(3) 1 فرانکفورت: فینال لیگ اروپا هم تمام انگلیسی شد

سایت رسمی فوتبالی- چلسی با پیروزی مقابل فرانکفورت در ضربات پنالتی، حریف آرسنال در دیدار نهایی شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی 1-1 در وقت های قانونی و اضافه، چلسی موفق شد در ضربات پنالتی آینتراخت فرانکفورت را شکست بدهد و راهی دیدار فینال شود. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. پس از آن این بازیکنان میزبان بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این بازیکنان فرانکفورت بودند که می توانستند در دقیقه 15 به گل برسند ولی واکنش خوب کپا، مانع از گلزنی دا کاستا شد.

در ادامه بازیکنان چلسی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 23، روی همکاری هازارد و امرسون، یک موقعیت خوب نصیب الیویه ژیرو شد اما کوین تراپ مانع از باز شدن دروازه فرانکفورت شد.

حملات آبی ها ادامه داشت تا اینکه سرانجام در دقیقه 28، به گل رسیدند. روی حرکت عالی هازارد در سمت چپ و پاس هوشمندانه او بود که روبن لوفتوس چیک صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرانکفورت فرستاد.

بعد از این گل، باز هم این بازیکنان چلسی بودند که ابتکار عمل را در دست داشتند و در دقیقه 39، بار دیگر لوفتوس چیک صاحب موقعیت شد اما این بار حضور به موقع سباستین روده، دروازه فرانکفورت را نجات داد. در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را فرانکفورت هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. لوکا یوویچ با همکاری گاچینوویچ صاحب فرصت شد و در موقعیت تک به تک با کپا، با یک ضربه خونسردانه، حساب کار را 1-1 کرد.

چلسی می توانست خیلی زود بار دیگر پیش بیفتد اما ضربه الیویه ژیرو از کنار دروازه به بیرون رفت.