شوخی کروس با عکس رونالدو: کاش من جای تخته سنگ بودم!

شوخی کروس با عکس رونالدو: کاش من جای تخته سنگ بودم!

سایت رسمی فوتبالی - تونی کروس، هافبک رئال مادرید، در جریان حضور خود در یک برنامه تلویزیونی آلمانی به شوخی با هم تیمی سابقش، کریستیانو رونالدو، پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، تونی کروس دوشنبه شب مهمان برنامه " آخر شب برلین " بود. یکی از قسمت های همیشگی این برنامه این است که مهمانان باید با حساب رسمی اینستاگرام خود کامنت های خنده دارد روی پست های افراد معروف بگذارند. کروس از حضور در این بخش استقبال کرد و رونالدو، هم تیمی سابقش در رئال مادرید، یکی از اهداف اصلی این بازیکن بود. برنده 5 توپ طلا یکی از پر طرفدارترین افراد حاضر در شبکه های اجتماعی است و معمولا تصاویر و ویدیوهای زیادی از خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. یکی از عکس های صفحه رونالدو توجه کروس را به خود جلب کرد. رونالدو روی یک تخته سنگ نشسته بود و کروس که دوران موفقی را با این فوق ستاره پرتغالی در مادرید پشت سر گذاشته روی عکس او نوشت: " کاش من جای تخته سنگ بودم. "

رونالدو تنها بازیکنی نبود که هدف کامنت های خنده دار کروس قرار گرفت. او برای هم تیمی سابق خود در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، توماس مولر، نیز کامنت گذاشت. او روی عکس مولر نوشت: " اینجا در رئال دلم برای تو تنگ می شود. هیچکس مانند تو بوی لبرکاس ( غذای باواریایی ) نمی دهد. "

1070