کاظمی: اگر نساجی شرایط بدی دارد چرا مانده‌اید؟/ شاید آقایان توقع داشتند بعد از بازی‌های ضعیف پاداش بگیرند!

کاظمی: اگر نساجی شرایط بدی دارد چرا مانده‌اید؟/ شاید آقایان توقع داشتند بعد از بازی‌های ضعیف پاداش بگیرند!

وب سایت رسمی فوتبالی- محمد کاظمی، قائم مقام باشگاه نساجی مازندارن گفت: اگر امکانات نساجی خوب نیست و شرایط این‌قدر بد است، چرا مانده‌اید؟ چرا اصرار دارید قراردادتان را برای فصل آینده تمدید کنید؟

به گزارش فوتبالی به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، محمد کاظمی اظهار داشت: به دلیل سال‌ها فعالیت رسانه‌ای همواره سعی کردم حرمت اهالی رسانه را حفظ کرده، چراکه حرمت آنان را حرمت خودم می‌دانم، اما به‌نظر می‌رسد هدف و رویه برخی از رسانه‌ها تنها درج مطالب سفارشی و به‌دور از واقعیت است، به همین دلیل مجبوریم برخلاف میل باطنی‌ از این دست رسانه‌ها شکایت کنیم.

وی افزود: روز گذشته مطلبی در برخی رسانه‌ها درج شد که مصداق بارز دروغ‌گویی، فرافکنی و تشویش اذهان عمومی بود و چون چندمین بار است که شاهد درج چنین مطالبی از سوی برخی سایت‌ها هستیم، در نخستین فرصت، برای احقاق حقوق‌مان از طریق دادگاه فرهنگ و رسانه این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا مشخص شود چه کسی پشت این اخبار دروغ و کذب قرار دارد؟ هر چند گاهاً برخی از همکاران رسانه‌ای‌مان خودسرانه و با سوءاستفاده از حجم کار، بدون اطلاع مدیران آن رسانه دست به چنین اقداماتی می‌زنند.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: اطمینان داریم یکی از افراد تیم این اخبار کذب را در اختیار این رسانه قرار می‌دهد و اگر تاکنون هم سکوت کردیم به این دلیل بود که جو تیم آشفته نشود، اما به‌نظر می‌رسد دوستان قصد ندارند از کارهای غیراخلاقی که از بازی مقابل استقلال شروع کردند، دست بردارند و همه هدف‌شان قرار دادن مردم مقابل باشگاه و به‌خصوص مالک آن است. به همین دلیل طی صحبتی که با آقای صنیعی‌فر یکی از مالکان و رئیس هیئت مدیره باشگاه داشتم، حتماً از طریق واحد حقوقی باشگاه این مسئله ریشه‌دار را پیگیری می‌کنیم تا مردم بفهمند پشت این بازی کثیف چه کسانی هستند.

کاظمی درخصوص جریمه بازیکنان نیز بیان کرد: به‌دنبال بازی ضعیف مقابل استقلال خوزستان و متعاقب آن شکست خانگی مقابل تیم 10 نفره صنعت‌نفت آبادان، هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت اعضای کادر فنی را 10 درصد و بازیکنان را 5 درصد جریمه کند و این مسئله را طی یک نامه مکتوب به سرپرست تیم ابلاغ کرده و خواستار شدیم برای جلوگیری از حواشی، این موضوع رسانه‌ای نشود، اما در کمال تعجب دیروز و در آستانه بازی با سپیدرود دیدیم در رسانه‌ها به دروغ از جریمه 10 درصدی بازیکنان نوشته‌اند! پرداخت پاداش یا جریمه در همه باشگاه‌ها رسم است و نمی‌دانم زمانی که آقایان بعد از کسب پیروزی پاداش می‌گیرند، خیلی خوب است ولی وقتی بحث جریمه پیش می‌آید برخی درصدد هستند جو تیم را بهم بریزند! شاید آقایان توقع داشتند بعد از این دو بازی ضعیف که شانس صعود به رده‌های هفتم، هشتم جدول را از تیم گرفت، پاداش هم بگیرند؟!

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران درخصوص سفر تیم با اتوبوس به رشت گفت: اولاً ما قرار است به رشت برویم نه آبادان که دوستان این همه جار و جنجال راه انداختند! من نمی‌دانم این دوستان در تیم‌های دیگر هم که فعالیت داشتند همه سفرهای‌شان با هواپیما بود؟ پیش نیامده با اتوبوس مثلاً به اصفهان یا همین رشت بروند؟ من با توجه به رسانه‌ای بودنم اگر نگویم صددرصد اما هفتاد درصد از اوضاع و احوال تیم‌ها باخبرم و می‌دانم چه اتفاقاتی در جاهای دیگر می‌افتد، پیشنهاد ما این بود که صبح جمعه تیم با اتوبوس راهی رشت شده و بعدازظهر یک تمرین سبک در آنجا برگزار کند و صبح شنبه هم یک عرق‌گیری در دستور کار داشته و ساعت 21:30 دقیقه دقیقه به مصاف سپیدرود برود، اما دوستان اصرار داشتند با هواپیما بروند که ما هم برای جلوگیری از بهانه‌جویی و حرف و حدیث بلیط هواپیما گرفتیم تا تیم با پرواز راهی رشت شود، برای هتل هم باید عرض کنم هتل کادوس را رزرو کردیم که فکر می‌کنم بهترین هتل استان گیلان باشد و اگر آقایان هتل بهتری سراغ دارند معرفی کنند تا جلوی این بهانه‌جویی را هم بگیریم و جالب اینکه این حواشی بعد از اوکی شدن پرواز و هتل رقم خورده است!

کاظمی در پایان گفت: از ابتدای فصل سعی کردیم بهترین امکانات را برای تیم فراهم کنیم، در نیم‌فصل اول کمترین مشکل را داشتیم و اگر هم مشکلاتی وجود داشت، این همه جار و جنجال و مصاحبه علیه باشگاه را شاهد نبودیم اما در نیم‌فصل دوم که مشکلات ما به حداقل رسیده بود و ایده‌آل‌ترین شرایط را سپری می‌کردیم، روزی نبود که برخی آقایان تیم را به حاشیه نبرند! واقعاً چرا کسی از این آقایان نمی‌پرسد اگر امکانات نساجی خوب نیست و شرایط این‌قدر بد است، چرا مانده‌اید؟ و چرا اصرار دارید قراردادتان را برای فصل آینده تمدید کنید؟

7655