خبر بد برای رئال: احتمال آمدن هازارد کاهش چشمگیری یافت

خبر بد برای رئال: احتمال آمدن هازارد کاهش چشمگیری یافت

سایت رسمی فوتبالی – فیفا تصمیم گرفته که محرومیت چلسی از دو پنجره نقل و انتقالات را حفظ کند. به این ترتیب احتمال انتقال ادن هازارد به رئال مادرید بسیار کاهش یافته است.

تا چهارشنبه به نظر می‌رسید که کار انتقال او عملا تمام شده است. اما یک منبع نزدیک به این بازیکن بلژیکی به روزنامه آ اس گفته که قطعی شدن محرومیت چلسی «خبر بسیار بسیار بدی» برای برنامه‌های هازارد برای بازی زیر نظر زین‌الدین زیدان است.

چلسی البته از دادگاه عالی ورزش درخواست تجدید نظر خواهد کرد و به این ترتیب ممکن است یا محرومیت آنها برداشته شود یا این که تا زمانی که به پرونده‌شان رسیدگی می‌شود، محرومیتشان معلق شود و آنها در تابستان بتوانند بازیکن بخرند. اما این احتمالات کم است و به نظر می‌رسد مردان ساری تنها کریستین پولیشیچ را به عنوان بازیکن جدید در فصل بعد خواهند داشت. پولیشیچ در ژانویه خریداری شد و به دورتموند قرض داده شد.

بسیاری بر این باورند که پولیشیچ جانشین هازارد است، و البته در پست او هم بازی می‌کند. اما چلسی حالا که نمی‌تواند بازیکنی در سطح هازارد بخرد، تمایل بسیار کمتری به فروش هازارد خواهد داشت.

از سوی دیگر هازارد رابطه‌ای عالی با طرفداران چلسی دارد و شاید مانند آنتوان گریزمان که در هنگام محرومیت اتلتیکو در این تیم ماند، او هم تصمیم بگیرد که در چلسی بماند.

8444