تبریک بازیکن اسبق رئال به پسرخاله‌اش به خاطر نابود کردن بارسلونا!

تبریک بازیکن اسبق رئال به پسرخاله‌اش به خاطر نابود کردن بارسلونا!

سایت رسمی فوتبالی - فاینالدوم شب گذشته تبدیل به ستاره غیرمنتظره لیورپول در بازگشت تاریخی بارسلونا در آنفیلد شد و نقشی کلیدی در صعود سرخ ها به فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه واندا متروپولیتانو ایفا کرد.

به گزارش فوتبالی، فاینالدوم با مصدومیت رابرتسون وارد زمین شد و با حضور او در خط هافبک ، میلنر به سمت چپ رفت. فاینالدوم در این بازی گلهای دوم و سوم لیورپول در دقایق 54 و 56 را به ثمر رساند تا "کامبک" سرخ ها در مقابل قهرمان اسپانیا را رهبری کند.

فاینالدوم و خانواده اش حسابی فوتبالی هستند. به طور مثال برادرش گیلیانو در تیم اسپارتا روتردام بازی می کند، برادرخوانده اش راییف فان لاپرا در تیم میدلبورو توپ می زند و پسرخاله اش رویستون درنت هم زمانی بازیکن سابق رئال بوده است. درنت شب گذشته پس از صعود لیورپول در اینستاگرام به پسرخاله اش تبریک گفت. 

فاینالدوم و درنت هر دو در آکادمی فاینورد رشد کرده اند هر چند که هرگز با هم در تیم اصلی بازی نکردند. درنت در حال حاضر در تیم اسپارتا روتردام در کنار برادر کوچک تر فاینالدوم بازی می کند. بازیکن اسبق رئال در پیغامی ایسنتاگرامی برای هافبک لیورپول نوشت:"همچون یک غول."