انتقال ستاره اسپانیایی یونایتد به پاری سن ژرمن

انتقال ستاره اسپانیایی یونایتد به پاری سن ژرمن

سایت رسمی فوتبالی- آندر اررا، ستاره 29 ساله باشگاه منچستریونایتد را باید بازیکن جدید پاری سن ژرمن دانست. او که قراردادش با یونایتد در فصل تابستان به پایان خواهد رسید، در فصل جدید با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است؛ اما او با سران باشگاه پاریسی توافق کرده تا با قراردادی 4 ساله و درازای دستمزد سالانه 8 میلیون یورویی به این تیم برود و تا سال 2023 پیراهن پی.اس.جی را به تن کند.

آندر اررای 29 ساله و اهل بیلبائو، به عنوان بازیکن آزاد به پاری سن ژرمن خواهد رفت. چرا که قراردادش با منچستریونایتد در روز 30 ژوئن به پایان خواهد رسید. او مجموعا 32 میلیون یورو از پاریسی ها دستمزد خواهد گرفت و هفتمین بازیکن اسپانیایی تاریخ پاری سن ژرمن لقب خواهد گرفت. تا پیش از او، کیکه د لوکاس، میکل آرتتا، کریستوبال پاررالو، خسه، یوری برچیچه و خوان برنات همگی از اسپانیا برای این تیم پاریسی بازی کرده بودند.

بدین ترتیب اررا، جانشین آدرین رابیویی خواهد شد که در فصل تابستان تیم پاریسی را ترک خواهد کرد. ارزش آندر اررا در بازار نقل و انتقالات حدودا 28 میلیون یورو برآورد شده است و بدین ترتیب او به حضور پنج ساله اش در منچستریونایتد پایان خواهد داد. در طول این مدت او 189 بازی رسمی را برای یونایتد برگزار کرد و20 گل به ثمر رساند و 28 پاس گل داد. 

اررا در طول دوران حضورش در یونایتد با این تیم یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک کامیونیتی شیلد، یک جام خیریه و یک لیگ اروپا فتح کرد.او به علاوه با تیم ملی زیر 21 ساله های اسپانیا قهرمان یورو شده است.

6363