نیمار به دراکسلر: تو کی هستی که با من اینطور صحبت می کنی؟

نیمار به دراکسلر: تو کی هستی که با من اینطور صحبت می کنی؟

سایت رسمی فوتبالی- طبق گزارش منتشره در روزنامه لوپاریزین،  نیمار از رفتار برخی از هم تیمی هایش عصبانی است و اخیرا خشمش را برسر یولیان دراکسلر و کیمپمبه خالی کرده است.

به گزارش فوتبالی، صحبتهای اخیر نیمار که گفته بود بازیکنان جوان پاری سن ژرمن زیاد حرف بازیکنان باتجربه تیم را گوش نمی دهند، باعث ایجاد دلخوری هایی شده است.

چندی پیش نیماردر صحبتهایی گفته بود:«بازیکنان باتجربه تیم، نصایحی را برزبان می آورند ولی جوان تر ها حرف آنها را گوش نمی دهند؛ سرمربی تیم حرفهایی می زند و آنها واکنش نشان می دهند؛ ما باتجربه هستیم و باید به تجربه ما احترام گذاشت.»

صحبتهای نیمار بعد از ناکامی پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه، بیشتر خطاب به آلفونس آرئولا و پرسنل کیمپمبه بود.. بازیکنانی که طبق نظر نیمار، بعد از قهرمانی در جام جهانی، رفتارشان عوض شده است.

اولین بار در بین دو نیمه بازی پاری سن ژرمن مقابل نانت که با باخت 1-2 پاریسی ها به پایان رسید، جنجالی به راه افتاد. در آن بازی به دلیل نبود تیاگو سیلوا، امباپه و ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن به دردسر خورده بود. دربین دو نیمه آن بازی، توخل با هیجان تمام رو به سمت بازیکنانش به آنها اعلام کرد که از کم کاری تیم راضی نیست. کیمپمبه کاپیتان تیم پاریسی در آن بازی، بعد از خروج سرمربی تیم از رختکن، روی به سمت هم تیمی هایش به آنها گفت که به حرفهای توخل بهایی ندهند.

ماجرای بعدی بعد از بازی پاری سن ژرمن مقابل مون پلیه رخ داد. در آن بازی دراکسلر، معتقد بود که نیمار خودخواهانه بازی می کند و به همین خاطر به او انتقاد کرد و سعی داشت تا ماجرا را شخصا حل کند. اما نیمار که حسابی عصبانی شده بود، به او گفت:« تو کی هستی که با من اینطوری صحبت می کنی؟ تنها چیزی که بلدی، پاس به عقب دادن است.» جر وبحث این دو بازیکن بالا گرفت و آنها با هم درگیر شدند و آنترو انریکه، مدیرورزشی باشگاه و توماس توخل سرمربی تیم آنها را از هم جدا کردند.

اینطور به نظر می رسد که نیمار این روزها دلخوری اش از عملکرد ضعیف تیم را اینگونه ابراز می کند و سریعا به سراغ مقصران ناکامی تیم می رود.

6363