زی روبرتو: بازوبند کاپیتانی برزیل را از نیمار پس بگیرید

زی روبرتو: بازوبند کاپیتانی برزیل را از نیمار پس بگیرید

سایت رسمی فوتبالی- زی روبرتو ستاره سابق فوتبال برزیل از تیته سرمربی تیم ملی این کشور درخواست کرده که بازوبند کاپیتانی برزیل را از نیمار پس بگیرند تا بدین ترتیب او را به خاطر رفتار نادرستش در فینال جام حذفی فرانسه جریمه کنند.

به گزارش فوتبالی، زی روبرتو در گفتگویی ویژه در این باره گفته:« دعوت نکردن نیمار به اردوی تیم ملی برزیل برای کوپا آمه ریکا اشتباه خواهد بود. چون او بازیکن اصلی تیم ملی است ولی فکر می کنم پس گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم از نیمار، بهترین تصمیمی است که برای تنبیه کردنش می توان گرفت.»

زی روبرتو که سابقه پوشیدن پیراهن تیمهای رئال مادرید و بایرن مونیخ و اینترناسیونال برزیل را درکارنامه فوتبالی اش می بیند، در حال حاضر مدیریت باشگاه پالمیراس را برعهده دارد.

در پایان بازی فینال جام حذفی فرانسه که با باخت پاری سن ژرمن همراه بود، نیمار ضربه محکمی به یک هوادار حاضر در سکوها زد و هنوز محرومیتی برای او درنظر گرفته نشده است.


زی روبرتو دراین رابطه ادامه داد:« فکر می کنم که الان زمان آن است که نیمار متوجه شود و با کارنامه ورزشی اش روبرو شده و تبدیل به بازیکنی شود که همه از او توقع دارند.برای کاپیتانی تیم ملی و حتی کاپیتانی تیم فوتبال مدرسه، کاپیتان باید الگوی بزرگی برای سایرین باشد. نیمار با این اشتباهی که مرتکب شد دیگر اینگونه نیست.»

از ماه سپتامبر سال گذشته بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل به نیمارداده شده است. 

زی روبرتو درادامه صحبتهایش به آنالیز کارنامه ورزشی نیمار پرداخت و گفت:« به نظر من نیمار اشتباه کرد که بارسلونا را ترک کرد. او می خواست در باشگاه دیگری مرد شماره یک تیم باشد.به نظرم این تصمیمی ناپخته و خام بود که سد راه روند رشد نیمار شد.»

زی روبرتو که بیش از 1000 بازی در کارنامه فوتبالی اش برگزار کرده، تا 43 سالگی به حضورش در دنیای فوتبال ادامه داد و در تیمهای بایرن مونیخ و بایرلورکوزن بهترین روزهای فوتبالی اش را سپری کرد.

6363