تغییرات نیمکت تیم‌های بزرگ اروپا در فصل آینده؛ تن هاگ، مورینیو و کونته در کمین!

تغییرات نیمکت تیم‌های بزرگ اروپا در فصل آینده؛ تن هاگ، مورینیو و کونته در کمین!

سایت رسمی فوتبالی – به پایان فصل نزدیک می شویم و به نظر می رسد که شرایط نیمکت تیم های بزرگ اروپا خیلی آرام تر از چیزی است که باید باشد.  احتمالا تغییراتی انجام خواهد شد اما زیاد نخواهد بود. شرایط فعلی نیمکت تیم های در لیگ های بزرگ را مرور می کنیم:

لیگ انگلیس: یک هفته تا پایان لیگ برتر مانده و به نظر می رسد که در مورد تیم های بزرگ تحولات زیادی حاصل نخواهد شد. پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی می ماند و یورگن کلوپ هم جایگاه تثبیت شده ای در لیورپول دارد. چلسی در طول فصل شرایط بدی داشت و شایعاتی در مورد اخراج ساری مطرح بوده و هواداران این تیم تمایلی به این مربی و سبکش ندارند. پوچتینو سرمربی تاتنهام در لندن بسیار محبوب است و مدت زیادی تا پایان قراردادش مانده هر چند که شایعاتی در مورد حضور تن هاگ سرمربی آژآکس به جای او وجود دارد. امری روی نیمکت آرسنال می ماند اما نتایج ضعیف سولشر در هفته های اخیر باعث شده تا شایعاتی در مورد اخراج این مربی نروژی وجود دارد. احتمالا کونته جانشین او خواهد شد.

لیگ فرانسه: پی اس جی در این فصل در لیگ قهرمانان ناکام ماند و شایعاتی در مورد اخراج توماس توخل مربی آلمانی وجود دارد. این مربی شاید جای خود را به تن هاگ، مربی موفق آژاکس بدهد. البته آلگری و ژوزه مورینیو گزینه های دیگری هستند که برای هدایت قهرمان لیگ فرانسه مشخص شده اند.

لیگ آلمان : بایرن مونیخ قهرمانی بوندسلیگا را تقریبا قطعی کرده اما عملکرد این تیم در این فصل زیاد جالب نبوده است. آنها در اروپا هم سطح خوبی نداشتند و به بازسازی نیاز دارند. آنها بازیکنان مهمی نظیر روبن و ریبری را از دست خواهند داد و تغییرات مهمی خواهند داشت. کوواچ شاید از تیم برود و جای خود را به کونته، توخل یا تن هاگ بدهد. به جز مربی ایتالیایی، دو نفر دیگر در حال حاضر درگیر باشگاه هایشان هستند.  از سویی دیگر فاوره پس از فصل قابل قبول دورتموند در این تیم خواهد ماند.

لیگ ایتالیا: این شایعه وجود دارد که آلگری از یووه می رود و مدیران یوونتوس نیز این شایعه را رد نکرده اند. نامی که به جای او مطرح شده آنتونیو کونته است. البته نام این مربی به عنوان گزینه جانشینی دی فرانچسکو در رم نیز مطرح شده است. در میلان اگر گتوزو قصد جدایی وجود داشته باشد، احتمال پیدا کردن جانشین برای او وجود دارد. در اینتر تردیدها در مورد جدایی اسپالتی زیاد است. گزینه رویایی نراتزوری ها سیمئونه است اما بعید است که مربی آرژانتینی از این تیم جدا شود.

لیگ اسپانیا: بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو همچنان در فصل آینده با والورده، زیدان و سیمئونه ادامه خواهند داد. مارسلینو سرمربی والنسیا خواهد ماند. احتمال دارد که خواکین کاپاروس از سویا کنار برود و بوردالاس سرمربی ختافه گزینه هدایت این تیم است.