یک سال پس از رد پیشنهاد یونایتد؛ گودین از اتلتیکو جدا می‌شود

یک سال پس از رد پیشنهاد یونایتد؛ گودین از اتلتیکو جدا می‌شود

سایت رسمی فوتبالی - دیه‌گو گودین، مدافع اتلتیکو مادرید، تایید کرد که در پایان فصل جاری از این تیم اسپانیایی جدا خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، کاپیتان اتلتیکو در کنفرانس خبری خود و در حالی که سعی می کرد جلوی اشک هایش را بگیرد، تصمیم خود مبنی بر پایان نزدیک به یک دهه حضور در این باشگاه را اعلام کرد. گودین در سال 2010 به پایتخت اسپانیا رفت و موفق شد با این تیم یک لالیگا و دو قهرمانی لیگ اروپا را کسب کند. شایعات بسیاری مبنی بر باشگاه بعدی او به گوش می رسد اما این بازیکن اروگوئه‌ای مدعی شد که یک سال پیش پیشنهاد پیوستن به منچستریونایتد را رد کرده و بسیاری معتقد هستند که او در تابستان پیش رو به اینتر خواهد پیوست. این مدافع در کنفرانس خبری خود گفت: " من بیشتر از همیشه برای این بازی عصبی هستم و این یک واقعیت است. این آخرین روزهای حضور من در اتلتیکو مادرید است. اتلتیکو خانواده، باشگاه و خانه من بوده است. خداحافظی از این تیم کار بسیار دشواری است. من زمان بسیار خوبی را در این تیم گذراندم و می خواهم از همه تشکر کنم. زیباترین بخش حرفه و زندگی من به پایان رسیده است. افتخار می کنم که بخشی از تاریخ این باشگاه هستم و بسیار سپاسگزارم. یک سال پیش پیشنهاد منچستریونایتد را رد کردم چون تصمیم داشتم در اتلتیکو مادرید بمانم. حالا یک سال بعد زمان جدایی فرا رسیده است. "

گودین در پاسخ به سوالی درباره دلیل جدایی اش از اتلتیکو اظهار داشت: " من کاپیتان تیم هستم و سالها اینجا بوده‌ام. ما برای ادامه دادن این راه به توافق نرسیدیم بنابراین حضور من در اتلتیکو به پایان رسید. من دوست داشتم تا 40 سالگی اینجا بازی کنم اما این غیرممکن است. از نظر من اولویت اول همیشه باشگاه، تیم و هم تیمی هایم هستند. ما به توافق نرسیدیم بنابراین من تصمیم به جدایی گرفتم. "

1070