ساکی: مقابل استقلال به دنبال ادامه روند برد‌هایمان هستیم/از تیم امید بی‌اطلاعم

ساکی: مقابل استقلال به دنبال ادامه روند برد‌هایمان هستیم/از تیم امید بی‌اطلاعم

وب سایت رسمی فوتبالی- مدافع تیم فوتبال نفت آبادان‌، گفت: استقلال بعد از حذف از لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی فقط در لیگ برتر شانس دارد. آنها با همه قدرت به میدان می‌آیند اما ما هم نفت آبادان هستیم و می‌خواهیم به روند‌ بردهایمان ادامه دهیم.

به گزارش فوتبالی، نفت‌‌ آبادان در هفته‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و توانسته در چهار بازی متوالی به پیروزی برسد. زردپوشان آبادانی در هفته بیست و نهم لیگ برتر میزبان استقلال هستند.

حسین ساکی مدافع نفت آبادان در گفت و گویی در مورد مسائل مختلف این تیم صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

 مقابل نساجی به چهارمین پیروزی متوالی رسیدید. بازی چطور بود؟

بازی بسیار خوبی بود. در این دیدار عملکرد مناسبی داشتیم. با وجود اینکه 10 نفره شدیم خیلی تلاش کردیم و در این بازی تاکتیکی توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز مهم مسابقه را به دست بیاوریم.

نفت آبادان چهار پیروزی متوالی کسب کرده. دلیل تحول نفت در هفته‌های پایانی لیگ چیست؟

تیم ما در فصل جاری فوتبال خوبی بازی می‌کند. ما در خیل از مسابقات باید برنده می‌شدیم اما بازی با تساوی به پایان می‌رسید. در آن شرایط همه می‌دانستیم که نیاز به یک پیروزی داریم تا اعتماد به نفسمان بازگردد. خدا را شکر این اتفاق افتاد و در چهار بازی گذشته توانستیم با حداکثر امتیازات از زمین خارج شویم.

 فکر می‌کنی این روند تداوم داشته باشد؟

ما به دنبال تداوم این روند هستیم. پائولو سرجیو سرمربی نفت آبادان تفکری در تیم ایجاد کرده که ما در هر بازی برای کسب سه امتیاز به میدان برویم. بازی داخل و خارج از خانه برایمان فرقی ندارد و فقط به سه امتیاز فکر می‌کنیم.

علی عیسی‌زاده مدیرعامل نفت دلیل اینکه نفت دیر راه افتاد را تغییرات زیاد بازیکنان اعلام کرد.

می‌توان این موضوع را یکی از دلایل این مسئله دانست. در ترکیب تیم فقط من و یکی دو بازیکن دیگر از سال قبل هستیم. یک مقدار دیگر هماهنگ شدیم و چون مربی تیم هم سال اول حضورش در ایران را پشت سر می‌گذاشت نیاز به زمان داشت تا از شرایط فوتبال ایران شناخت پیدا کند.

 هفته آینده باید با استقلال بازی کنید.

بازی سختی در پیش داریم. استقلال از لیگ قهرمانان و جام حذفی کنار رفته و تنها شانس خود را در لیگ برتر می‌بیند. به همین خاطر آنها با همه توان به میدان می‌آیند. البته ما هم تیم نفت هستیم و در چهار بازی گذشته کارمان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. می‌خواهیم روند پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم و در این مسابقه فقط به برد فکر می‌کنیم.

 لیگ امسال را در کل چطور دیدی؟

امسال لیگ برتر کیفیت خوبی داشت. در تیم ما یک مربی خوب و با دانش حضور داشت. در تیم‌هایی مثل تراکتورسازی هم مربیان طراز اول به فوتبال ایران آمدند. حضور بازیکنانی مثل مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم به کیفیت بهتر مسابقات کمک کرد. در کل سال به سال شرایط لیگ برتر بهبود پیدا می‌کند.

 همکاری زلاتکو کرانچار با تیم امید قطع شد.در این مورد چه نظری داری؟

در مورد تیم امید هنوز با کسی صحبت نکردم و در چند و چون اتفاقات نیستم. هیچ اطلاعی در مورد اینکه چه شده است ندارم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم. منتظر شروع اردوهای تیم امید هستیم تا ببینیم چه پیش می‌آید و چه مربی انتخاب می‌شود.در کل برای تیم امید آرزوی موفقیت می‌کنم.

7655