پاسخ همسر ایکاردی به کاپلو: 10 سال پیش انتشار تصاویر شخصی عجیب بود، حالا نه!

پاسخ همسر ایکاردی به کاپلو: 10 سال پیش انتشار تصاویر شخصی عجیب بود، حالا نه!

سایت رسمی فوتبالی – انگار روزی نیست که ایکاردی و واندا نارا در ان مورد توجه  رسانه ها قرار نگیرند.

به گزارش فوتبالی، واندا و مائورو برای این که رابطه گرم خود را نشان بدهند در هفته های اخیر تصاویر مشترک زیادی از خود در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام منتشر کرده اند. انتشار این تصاویر بازتاب قابل توجهی در میان اهالی فوتبال در ایتالیا داشت و حتی فابیو کاپلو مربی باسابقه فوتبال این کشور هم واکنش نشان داد.

کاپلو در مصاحبه با اسکای کالچیو در مورد تصاویر ایکاردی و واندا گفت:"هرگز بازیکنی را نداشتم که چنین کارهایی کند. در تیم های من بعید می دانم که بازیکنی مثل او اجازه ورود به رختکن را پیدا می کرد."

واندا نارا در صفحه توئیترش با بیش از دو و نیم میلیون فالوور جواب کاپلو را داد:"فابیو کاپلوی عزیز، به عنوان یک مربی کاملا مورد احترام من هستی اما در سالهای اخیر بیشتر نقش ستون نویس روزنامه ها را داشتی تا یک مربی. بد نیست که به تو یادآوری کنم که بهترین بازیکنانی که وارد رختکن تیم هایت شده اند به قول خودت "چنین کارهایی" انجام داده اند. انگار ده سال پیش عجیب به نظر می رسید اما حالا نه."

واندا برای این که برای حرف هایش سند بیاورد، از تصویر کاپلو در رئال مادرید در کنار کاناوارو و بکام استفاده کرد. دو بازیکنی که معمولا تصاویر زیادی از خود در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند.