گتوزو: با زبان خودم که قابل پخش نیست با باکایوکو صحبت می کنم

گتوزو: با زبان خودم که قابل پخش نیست با باکایوکو صحبت می کنم

سایت رسمی فوتبالی - جنارو گتورو، سرمربی میلان، اعلام کرد که مشکل با باکایوکو باید پشت درهای بسته و با استفاده از زبان خود این مربی که قابل پخش در تلویزیون نیست و به صورت چشم در چشم حل شود. 

به گزارش فوتبالی، پیروزی 2 - 1 میلان برابر بولونیا باعث شد تا آنها در رده پنجم جدول قرار بگیرند و تنها سه امتیاز با آتالانتا و 4 امتیاز با اینتر فاصله داشته باشند. گتوزو پس از بازی به خبرنگاران گفت: " این امتیازات مهم هستند چرا که ما امروز ششم بودیم و حالا بار دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امید داریم. ما در شرایط عالی نیستیم و می دانم که باید به سختی تلاش کنیم. بازیکنان از من عصبانی هستند چرا که آنها را 5 روز دور از خانواده نگه داشتم بنابراین به آنها گفتم که این عصبانیت را به انرژی مثبت تبدیل کرده و فکر می کنم این کار را انجام دادند. ما کمی قابل پیش بینی بودیم اما هرکس که فوتبال بازی کرده، می داند که در این شرایط سخت بهترین کار بازی ساده و دوری از اشتباهات است. "

گتوزو درباره درگیری خود با باکایوکو نیز اظهار داشت: " اتفاقی که افتاد به ما مربوط است و در رختکن ما بود. من از باکایوکو خواستم آماده شود و او معطل کرد و من مائوری را صدا کردم. ما پیراهن با ارزشی را بر تن داریم و من باید صادق باشم. هفت یا هشت دقیقه صبر کردم و او آماده نشد. همه باید احترام بگذارند. بازیکنان می توانند هرچیزی به من بگویند اما مهمترین چیز این است که حق بی احترامی به هم تیمی ها و فضای رختکن را ندارند. هرکس می تواند به من توهین کند اما ما به زودی در یک اتاق و چشم در چشم صحبت خواهیم کرد. من می خواهم این مسائل را در رختکن و با استفاده از زبان خودم حل کنم که نمی توانم از آن در تلویزیون استفاده کنم. بنابراین فعلا تمرکز ما روی پیروزی امشب است و وقتمان را برای مسائل دیگر هدر نمی دهیم. "

1070