پیش بازی الزورا عراق - ذوب آهن ایران؛ جشن صعود در کربلا!

پیش بازی الزورا عراق - ذوب آهن ایران؛ جشن صعود در کربلا!

وب سایت رسمی فوتبالی- در ادامه پیکارهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران در کربلا به مصاف میزبانش الزورا عراق می رود.

به گزارش فوتبالی، حالا با حذف سرخابی های پایتخت از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، این ذوب آهن اصفهان است که به عنوان آخرین نماینده ایران شانس صعود به مرحله حذفی را دارد.

شاگردان علیرضا منصوریان که تاکنون با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارند با کسب حتی یک امیتاز از دو بازی آینده خود می توانند صعود خود به دور بعدی بازی ها را قطعی کنند اما صدرنشینی پایانی آنها می تواند قرعه راحت تری را برایشان رقم بزند.

پس از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، امشب و در ادامه رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا, تیم فوتبال ذوب آهن امشب به میدان می‌رود. ذوبی‌ها که در چهار بازی گذشته با نتایج خیره‌کننده در سه بازی به پیروزی رسیده و یک تساوی کسب کرده‌اند، در صورتی که از الزورا حتی یک امتیاز بگیرند، می‌توانند یک هفته مانده به پایان مرحله گروهی، صعودشان را به دور حذفی مسجل کنند. شاگردان علیرضا منصوریان این شانس را نیز دارند تا در صورت پیروزی مقابل حریف عراقی خود، حتی صعودشان را به عنوان تیم نخست قطعی کنند.

تیم فوتبال ذوب آهن که با کسب رتبه دومی لیگ برتر در فصل گذشته، غیر مستقیم و با حضور در پلی‌‌آف به مرحله گروهی لیگ قهرمانان رسیده، در بازی نخست خود در گروه A مقابل الزورا در اصفهان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. این تیم در هفته دوم النصر عربستان را با نتیجه سه بر دو و در ادامه دو بار پیاپی الوصل امارات را با نتایج سه بر یک و دو بر صفر شکست داد تا به عنوان موفق‌ترین نماینده ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان معرفی شود.

الزورا اما در پی زده نگه داشتن امیدش برای صعود است و برای همین در این بازی خانگی مقابل ذوب آهن به دنبال پیروزی و کسب هر سه امتیاز بازی خواهد بود. این تیم با یک پیروزی و یک تساوی چهار امتیازی است و در رده سوم جدول قرار دارد. نتایج الزورا در گروه A از ابتدا تاکنون نشان می‌دهد که عملکرد این تیم با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است. تیم عراقی بعد از تساوی با ذوب آهن در بازی رفت با 5 گل مقابل الوصل به برتری دست پیدا کرد و بعد از آن دو شکست 4 بر یک و دو بر یک مقابل النصر را تجربه کرد.

این دیدار ساعت 23 امشب (سه‌شنبه) به وقت تهران در ورزشگاه بین المللی شهر کربلا آغاز می‌شود و ذوب‌ آهن می‌تواند صعود در نیمه‌ شب را در خاک عراق جشن بگیرد.

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

الزورا عراق - ذوب آهن ایران

سه شنبه 17 اردیبهشت ماه 1398

کربلا، ورزشگاه کربلا ساعت 23:00

بازی پیشین: الزورا 1 - النصر عربستان 2؛ ذوب آهن 2 - الوصل امارات صفر

رتبه دو تیم: الزورا با 4 بازی و 4 امتیاز در رده سوم و ذوب آهن با 4 بازی و 10 امتیاز در نخست جدول قرار دارند.

محروم: -

2526