کاسیاس با پای خودش بیمارستان را ترک کرد

کاسیاس با پای خودش بیمارستان را ترک کرد

سایت رسمی فوتبالی- ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی باشگاه پورتو بعد از چند روز بستری بودن در بیمارستان، مرخص شد و با پای خودش و با همراهی همسرش بیمارستان را ترک کرد.

به گزارش فوتبالی، ایکر کاسیاس که روز چهارشنبه به دلیل حمله قلبی در جلسه تمرینی باشگاه پورتو به بیمارستان منتقل شده بود، امروز عصر از بیمارستان مرخص شد. او در حال ترک بیمارستان در گفتگو با خبرنگاران از پزشکان و هزاران نفری که در طول این مدت با او تماس گرفته و جویای حالش شده بودند تشکر کرد.

کاسیاس دراین رابطه گفت:« باید از همه متشکر بود. چون من واقعا خوش شانس بودم. باید از خیلی ها تشکر کنم؛ کسانی که کاری کردند که من احساس محبوب بودن کنم.در این لحظات باید لبخند زد؛ من از دیدن اینکه افراد زیادی به دیدنم آمدند واقعا احساساتی شدم. می خواهم از کادرپزشکی بیمارستان و دکتر نلسون و ژائو کارلوس که مراقبم بود تشکر کنم. از هزاران نفری که در شبکه های اجتماعی به من ابراز محبت کردند متشکرم. باید چند هفته یا چند ماهی صبر کنیم. راستش برایم فرقی ندارد. نمی دانم که آینده به چه ترتیب خواهد بود ولی مهمترین نکته این است که اینجا هستم و توانسته ام در کمال آرامش صحبت کنم. از صبوری تان متشکرم. به زودی همدیگر را خواهیم دید. در آن زمان برایتان تعریف خواهم کرد که چه برمن گذشت.»

6363