فلیکس سانچز تا 2022 سرمربی قطر ماند

فلیکس سانچز تا 2022 سرمربی قطر ماند

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی موفق تیم ملی قطر تا سال 2022 و رقابت های جام جهانی در این کشور ماندنی شد. 

به گزارش فوتبالی، رسانه استادالدوحه قطر دقایقی پیش خبر تمدید قرارداد فدارسیون فوتبال این کشور با فلیکس سانچز را منتشر کرد. سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر که پس از سال ها کار در رده های سنی فوتبال ملی این کشور، سرانجام توانست ثمره زحمات خود را با قهرمانی جام ملتهای آسیا 2019 بگیرد، پس از این افتخار مورد توجه تیم های مختلفی قرار گرفت. از جمله مقاصد احتمالی او می توان به کشور ایران اشاره کرد. زمانی گفته می شد سانچز گزینه جدی هدایت تیم ملی ایران و جانشینی کارلوس کی روش است و حتی خبرهایی مبنی بر تمایل شخص او به کار در ایران هم شنیده شده بود.

اما با این حال، این سرمربی موفق که تا پایان ماه جولای جاری و پایان مسابقات کوپا آمه ریکا با قطر قرارداد داشت، با عقد قراردادی جدید تا سال 2022 و جام جهانی مهمی که خود کشور قطر میزبانی آن را بر عهده دارد، همراه عنابی ها خواهد ماند.

تیم ملی قطر باید از روز 24 خرداد ماه به عنوان یکی از میهمانان ویژه در مسابقات جام ملتهای آمریکای جنوبی در کشور برزیل حاضر شود. قطری های اردویی در کشور آمریکا خواهند داشت و سپس در برزیل دیدار دوستانه ای با طلایی پوشان برگزار می کنند. در روزهای اخیر فلیکس سانچز گفته بود نگرانی بابت تمدید نشدن قراردادش ندارد و تمرکزش تنها روی کوپا آمه ریکا است. امروز خبر تمدید قرارداد این مربی، نشان از توجه قطر برای ادامه موفقیت در سال های آتی و بالاتر بردن میزان این موفقیت است.

9697