عکس / خداحافظی احساسی رمزی با آرسنال

عکس / خداحافظی احساسی رمزی با آرسنال

سایت رسمی فوتبالی - آرون رمزی پس از بازی برایتون در حالی که اشک می ریخت با هواداران آرسنال در ورزشگاه امارات وداعی احساسی داشت. 

به گزارش فوتبالی، هافبک ولزی در انتهای فصل به یوونتوس خواهد پیوست تا پس از 11 سال از شمال لندن جدا شود. او به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در این روزها در ترکیب آرسنال به میدان نمی رود و این یعنی روزهای بازی این بازیکن برای توپچی ها به پایان رسیده است. رمزی در سال 2008 از کاردیف به آرسنال پیوست و به گلزن ترین هافبک تاریخ باشگاه تبدیل شد. او دو گل پیروزی بخش تیمش در فینال جام اتحادیه 2014 و 2017 را نیز به ثمر رساند.

او شب گذشته در حالی با ورزشگاه امارات خداحافظی کرد که در کنار پیتر چک ایستاده بود و به شدت اشک می ریخت. رمزی به اسکای اسپرت گفت: " مشخصا این اتفاق بسیار احساسی است. یازده سال از زندگی من بوده که اتفاقات زیادی در آن رخ داده است. از صدای من می توانید بفهمید که این تیم چقدر برای من ارزشمند است. من خوشحالم که فرصت بازی برای این باشگاه را داشتم و سالهای زیادی را در آن گذراندم. من 11 سال اینجا بودم. وقتی یک پسر 17 ساله بودم به آرسنال آمدم و حالا به عنوان یک مرد آن را ترک می کنم. من خانواده تشکیل دادم، همسر و فرزندانی دارم. اتفاقات زیادی رخ داد و من برای فرصتی که در اختیارم قرار داده شد، سپاسگزارم. برای چالش جدید و فصل جدید زندگی ام در یوونتوس بسیار خوشحال هستم اما امروز همه چیز درباره آرسنال است. "

1070