ابراهیمی: داور بعد از گل سپیدرود همه سوت‌ها را به نفع نفتی‌ها زد/ من مقصر درگیری با مربی حریف نبودم

ابراهیمی: داور بعد از گل سپیدرود همه سوت‌ها را به نفع نفتی‌ها زد/ من مقصر درگیری با مربی حریف نبودم

وب سایت رسمی فوتبالی- حسین ابراهیمی، بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: من مقصر درگیری با مربی نفت مسجدسلیمان نبودم و او نباید در کار ما دخالت می‌کرد.

به گزارش فوتبالی،  حسین ابراهیمی در گفت‌وگویی در مورد دیدار تیم‌های فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر که با نتیجه یک - یک به پایان رسید و حواشی زیادی هم داشت، اظهار داشت: بازی سخت و پرتنشی بود. ما می‌دانستیم روز سختی داریم و حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم. می‌دانستیم هر چه از زمان بازی بگذرد بازی برای حریف سخت‌تر می‌شود. با صحبت‌های مربیان بازی را کنترل کردیم و در موقعیت مناسب به گل رسیدیم ولی حواشی به وجود آمده بعد از گل تیم ما، بازی را تحت‌ تاثیر قرار داد.

وی ادامه داد: بازی بسیار جنجالی بود. از زمان ورود تیم ما به اهواز مشکلات آغاز شد و حتی به دلیل مسائل امنیتی بازی نتوانستیم به شهر مسجدسلیمان برویم و در شوشتر اقامت کردیم. در نتیجه قبل از بازی و در آن گرما ۲ ساعت در راه بودیم تا به ورزشگاه برسیم. به محض ورود به ورزشگاه، هواداران حریف بالای تونل ما ایستاده بودند و رعب و وحشت ایجاد می‌کردند.

بازیکن تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به درگیری‌اش با مربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: بعد از گل من هم مثل دیگر بازیکنان به حلقه شادی تیم پیوستم و پس از آن در حال خروج از نیمه زمین حریف بودم که مربی تیم نفت مسجدسلیمان به طرفم آمد و من را هُل داد و با الفاظ نامناسب قصد داشت من را سریع‌تر به زمین خودمان بفرستد. من از او خواستم دخالت نکند و بعد درگیری بالا گرفت. همه اینها قبل از برخورد بطری با سر فیروز کریمی اتفاق افتاد. واقعا من مقصر درگیری نبودم و این حق طبیعی تیم ما است که گل زدیم و خوشحالی کنیم. مربی تیم حریف حق نداشت وارد زمین شود و من را هُل بدهد.

ابراهیمی افزود: من از رفتاد داور تعجب می‌کنم. بعد از گل ما سوت‌هایی می‌زد که همه به نفع تیم نفت مسجدسلیمان بود. یک پنالتی برای آنها گرفت و پنالتی ما را نگرفت. شک ندارم داور تحت ثاتیر اتفاقات روی سکو‌ها قرار گرفته بود چون خودم شنیدم که بازیکنان حریف به او گفتند؛ اگر بازی را به نفع مسجدسلیمان تمام نکنی نه تو زنده از اینجا خارج می‌شوی نه ما. داور هم سعی کرد کاری کند که همه راضی باشند، ولی تیم ما راضی نبود و مردم یک شهر و یک استان واقعا ناراحت شدند.

وی ادامه داد: هواداران ما ۲۴ ساعت در راه بودند و خستگی به تن آنها ماند. نباید حق هواداران ما خورده می‌شد چون تیم ما هیچ چیز ندارد نه پول دارد، نه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری. ما فقط هوادارانمان را داریم و آنها هم فقط ما را دارند. نمی‌شود که به خاطر ترس، وجدان را زیر پا گذاشت. متاسفانه اگر ۱۰۰ کارشناس هم بیایند بگویند داور به ضرر ما سوت زد دیگر فایده‌ای ندارد. در بازی با فولاد هم پنالتی تیم ما نادیده گرفته شد و یک پنالتی می‌تواند باعث قهرمانی یا سقوط یک تیم شود.

بازیکن تیم سپیدرود افزود: ناظر بازی هم می‌گفت که داور در اعلام پنالتی اشتباه کرده ولی چه فایده، ما امتیاز این بازی را از دست دادیم. بازی ایران و استرالیا ۹ دقیقه وقت اضافه نداشت که بازی ما داشت. تمام سوت‌ها را هم که به نفع حریف می‌زد و سرعت را با سوت‌های بی‌مورد از تیم ما می‌گرفت. این انصاف نیست که داور حق تیم ما را بخورد که یک جوری بازی تمام شود. همه اعضای تیم ما از این موضوع ناراحت هستند.

ابراهیمی با اشاره به مشکلات تیمش تصریح کرد: تیم ما مشکلات زیادی دارد. برای یک سفر خارج از استان دو، سه روز در راه هستیم و خیلی‌ها مشکلات تیم ما را نمی‌دانند. دوری از خانواده، خستگی سفر و در نهایت میزبانی نامناسب حریف، دیگر توانی برای تیم ما باقی نمی‌گذارد. مخاطب من مسئول برگزاری مسابقه است که یک مرتبه ساعت بازی را تغییر می‌دهد. حریف می‌دانست قرار است ساعت ۱۷:۳۰ بازی کند و در این ساعت تمرین کرده بودند. سازمان لیگ باید حداقل ۴۸ ساعت قبل به ما اطلاع می‌داد تا ما هم برنامه ریزی کنیم. مگر وقتی نفت مسجدسلیمان به رشت آمد و تیم ما را شکست داد، چنین مسائلی مطرح شد؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی امنیت برقرار نیست اصلا چرا بازی برگزار می‌کنند؟ اگر سنگ یا بطری که به فیروز کریمی خورد به چشمش اصابت می‌کرد چه کسی پاسخگو بود؟ هرچند می‌دانم هدف این سنگ بازیکنان ما بودند، ولی به کریمی که نزدیک بازیکنان ما بود برخورد کرد. من جرات کرنر زدن نداشتم و نمی‌دانم این سنگ‌ها را از کجا می‌آوردند و چرا با این همه خشم پرتاب می‌کردند.

7655