تست پزشکی دوشنبه حضور یا غیبت صلاح مقابل بارسا را مشخص می کند

تست پزشکی دوشنبه حضور یا غیبت صلاح مقابل بارسا را مشخص می کند

سایت رسمی فوتبالی- محمد صلاح مهاجم مصری باشگاه لیورپول در جریان دیدار این هفته تیمش در لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه سنت جیمزز پارک از ناحیه سر مصدوم شد و با برانکارد زمین مسابقه را ترک کرد تا حضورش در دیدار حساس و سرنوشت ساز مقابل بارسلونا در روز سه شنبه در پرده ای از ابهام باشد.

به گزارش فوتبالی، لیورپول که در بازی رفت نوکمپ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 0-3 مغلوب بارسا شده بود، امیدهای زیادی دارد تا دربازی برگشت بتواند ورق را برگردانده و با جبران باخت بازی رفت، روانه فینال شود؛ اما مصدومیت صلاح در آستانه این بازی، باعث نگرانی کلوپ و هواداران این تیم شده است.

در جریان بازی  این هفته لیورپول مقابل نیوکاسل بود که برخورد مارتین دوبراوکا، دروازه بان نیوکاسل با سر صلاح باعث مصدومیت این مهاجم مصری شد. صلاح با برانکارد از زمین خارج شد و سریعا به رختکن منتقل شد تا مورد معاینه پزشکان قرار بگیرد. حالا یورگن کلوپ سرمربی لیورپول اعلام کرده که نتایج تستهای روز دوشنبه، مشخص خواهد کرد که ایا در بازی با بارسا قادر به استفاده از صلاح خواهد بود یا خیر.

درعین حال روبرتو فیرمینو بازیکن توانا و برزیلی لیورپول هم به دلیل مصدومیت شانس حضور در بازی سرنوشت ساز سه شنبه را از دست داده است و حالا هواداران لیورپول بی صبرانه منتظر آن هستند تا تکلیف صلاح روشن شود. البته در پایان بازی لیورپول مقابل نیوکاسل، کلوپ اعلام کرد که صلاح هوشیار است و در برد تیمش در سنت جیمزز پارک با سایر هم تیمی هایش شادی کرده. اما تصمیم نهایی باپزشکان لیورپول است. آنها در روز دوشنبه و 48 ساعت بعد از مصدومیت صلاح، تستهای لازم را از او می گیرند تا تکلیف حضور یا عدم حضورش در بازی با بارسلونا روشن شود.

کلوپ درادامه صحبتهایش درمورد مصدومیت صلاح گفت:«وقتی بازی تمام شد و به رختکن رفتیم، او در رختکن نشسته بود و بازی را تماشا می کرد؛ حالش خوب است ولی باید منتظر بمانیم.»

6363