هادرسفیلد 1 - 1 یونایتد؛ خداحافظ لیگ قهرمانان

هادرسفیلد 1 - 1 یونایتد؛ خداحافظ لیگ قهرمانان

سایت رسمی فوتبالی-  منچستریونایتد برابر تیم ته جدولی هادرسفیلد با نتیجه 1-1 متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد در روزی که بدشانس بود و دو بار پل پوگبا توپ را به دیرک دروازه حریف زد، از پس تیم ته جدولی هادرسفیلد نیز برنیامد تا با توجه به برتری چلسی برابر واتفورد، حتی روی کاغذ هم شانسی برای صعود به لیگ قهرمانان نداشته باشد.

یونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 به گل اول رسید. روی اشتباه مدافعان هادرسفیلد، اسکات مک تومینای پشت محوطه این تیم صاحب فرصت شد و با یک ضربه دقیق توانست گل اول یونایتد را به ثمر برساند.

دقایقی بعد و روی اشتباه خوان ماتا، باکنا می توانست از گوشه محوطه گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه او راهی به دروازه نیافت. در دقیقه 25 و با پاس راشفورد، خوان ماتا در گوشه محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در ادامه هادرسفیلد بر جریان بازی مسلط شد و می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما این بار ضربه باکنا از درون محوطه با عکس العمل خوب داوید دخیا همراه شد.

در دقیقه 43 یونایتد تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه سر پل پوگبا روی ارسال ماتا به دیرک دروازه برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید.

هادرسفیلد  نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و می توانست در همان ابتدا به گل تساوی دست یابد اما ضربه گرانت روی پاس باکنا از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 57 و با پاس راشفورد، پوگبا شانس خود را برای گلزنی از پشت محوطه امتحان کرد اما شوت او به بالای دروازه رفت.

اما در دقیقه 61 هادرسفیلد  به گل تساوی رسید. پاس بلند لوسل با اشتباه و تعلل لوک شاو به امبنزا رسید تا او در موقعیتی تک به تک و با یک ضربه زمینی دروازه داوید دخیا را باز کند.

در دقیقه 72 و روی ارسال اشلی یانگ، فیل جونز می توانست گل دوم یونایتد را به ثمر برساند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد یونایتد تا آستانه زدن گل برتری نیز پیش رفت اما ضربه تماشایی راشفورد از پشت محوطه با عکس العمل دروازه بان هادرسفیلد همراه شد.

در دقیقه 88 یونایتد بدشانس بود که به گل نرسید. چونگ در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما لوسل باز هم واکنش خوبی نشان داد، در ریباند نیز پوگبا بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او نیز به دیرک برخورد کرد تا در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.