رئال مادرید 3 - 2 ویارئال؛ و بالاخره پیروزی

رئال مادرید 3 - 2 ویارئال؛ و بالاخره پیروزی

سایت رسمی فوتبالی- رئال مادرید که در هفته های اخیر نتایج خوبی در لالیگا نگرفته بود، امشب موفق شد با درخشش ماریانو دیاز برابر ویارئال به برتری رسیده و بعد از هفته ها نمایشی قابل قبول ارائه دهد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه 2 به گل اول رسید. روی اشتباه مدافعان ویارئال و اثرگذاری براهیم دیاز، ماریانو در موقعیت تک به تک و با یک ضربه دقیق و زمینی موفق شد دروازه ویارئال را باز کند.

در دقیقه 9 و روی پاس تونی کروس، ماریانو می توانست گل دوم رئال مادرید را نیز به ثمر برساند اما ضربه او در اختیار فرناندز قرار گرفت.

اما در دقیقه 11 ویارئال به گل تساوی رسید. با اشتباه کاسمیرو، جرارد مورنو صاحب فرصت شد و با یک ضربه تماشایی به گوشه دروازه تیمش را به گل تساوی رساند.

 

در دقیقه 15 دنی کارواخال با یک ضربه محکم از راه دور، بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد.

دقایقی بعد و روی ارسال مارسلو، براهیم دیاز در محوطه جریمه ویارئال صاحب موقعیت شد اما ضربه او با مهار فرناندز همراه شد.

در دقیقه 32 و روی پاس با سر مورنو، چوکوز با ضربه ای تماشایی دروازه رئال مادرید را تهدید کرد اما تیبو کورتوا واکنش خوبی نشان داد.

اما در دقیقه 40 رئال مادرید به گل دوم رسید. ضربه زمینی مارسلو از پشت محوطه با مهار فرناندز همراه شد، اما در ریباند خسوس وایخو دروازه را باز کرد تا در نهایت نیمه اول با برتری 1-2 رئال مادرید به پایان برسد.

رئال مادرید نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل سوم هم رسید. ارسال عرضی دنی کارواخال در دهانه دروازه با ماریانو رسید و او دروازه خالی ویارئال را باز کرد.

در دقیقه 58 رئال مادرید تا آستانه زدن گل سوم هم پیش رفت اما ضربه براهیم دیاز با عکس العمل تماشایی فرناندز همراه شد.

در دقیقه 66 این بار مارسلو با یک ضربه پای راست بخت خود را برای گلزنی امتحان کرد اما این بار نیز گلر ویارئال واکنش نشان داد.

در دقیقه 77 ویارئال تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه چوکوز در مقابل دروازه روی ارسال کواینتیا راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 93 و باز هم با اشتباه کاسمیرو، این بار کاستا موفق شد دروازه رئال مادرید را باز کند. در لحظات پایانی ویارئال تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت که به نتیجه نرسید و در نهایت رئال مادرید 2-3 موفق شد به برتری دست یابد.