پیش بازی پاختاکور - پرسپولیس؛ ققنوس باز می گردد؟

پیش بازی پاختاکور - پرسپولیس؛ ققنوس باز می گردد؟

وب سایت رسمی فوتبالی- در شروع هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور ازبکستان پذیرای پرسپولیس ایران خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در شرایطی به مصاف قهرمان ازبکستان می رود که نتیجه ای به غیر از برد امیدهای شاگردان برانکو را برای صعود از دور گروهی به کم ترین میزان ممکن می رساند.

به نظر می رسد پروفسور ِ پرسپولیس باید به فکر آتش زدن پَرِ ققنوس باشد تا آرزوهای هواداران پرشمار این تیم، در آسیا رنگ واقعیت به خود بگیرد.

ارتش سرخ که تا قهرمانی در لیگ برتر و هتریک در این مورد فاصله چندانی ندارد به هیچ عنوان نمی خواهد جشن قهرمانی‌اش را با حذف از آسیا یکی ببیند. 

بهترین حالت برای پرسپولیس این است که نماینده ازبکستان را شکست داده و دیگر بازی این گروه با تساوی به پایان برسد. در صورتی که پرسپولیس امروز به برتری برسد و یکی از تیم‌های اول و دوم گروه در دیگر بازی برنده باشند، آن وقت بازی آخر شاگردان برانکو اهمیت زیادی پیدا می‌کند و باید در این دیدار برنده باشند. 

دیدار آخری که با السد قطر در تهران و همه چیز برای صدرنشینی نیز در دستان پرسپولیس خواهد بود. پاختاکور با 5 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و هر کاری می‌کند تا برنده از زمین خانگی خارج شود. 

برانکو برای این دیدار شجاع خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. مصدومیت سیدجلال حسینی در تمرین روز گذشته یکی دیگر از دغدغه‌های سرمربی پرسپولیس است اگر چه کادر پزشکی این تیم اعلام کرده که تمام تلاشش را برای رساندن کاپیتان سرخپوشان به دیدار امروز به کار گرفته است.

تساوی یک بر یک مقابل پاختاکور در آزادی، شکست یک بر صفر برابر السد در قطر، پیروزی دو بر صفر مقابل النصر عربستان و شکست دو بر یک برابر این تیم، نتایج سرخ‌پوشان تا اینجای کار بوده است.

هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

پاختاکور ازبکستان - پرسپولیس ایران

دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸

تاشکند، ورزشگاه پاختاکور ساعت ۱۷:۳۰

رتبه دو تیم در جدول: پاختاکور با ۴ بازی و ۵ امتیاز در رده سوم و پرسپولیس با ۴ بازی و ۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند.

بازی پیشین: السد ۲ - پاختاکور یک؛ الاهلی ۲ - پرسپولیس یک

محروم: شجاع خلیل زاده از پرسپولیس

۲۵۲۶