سایپا 0-1 پدیده؛ صدر جدول داغ است! /صادقی، پدیده نبود

سایپا 0-1 پدیده؛ صدر جدول داغ است! /صادقی، پدیده نبود

سایت رسمی فوتبالی - پدیده و سایپا در آخرین بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند.

به گزارش فوتبالی، پدیده برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه به پیروزی در بازی مقابل سایپا نیاز مبرمی داشت. نارنجی پوشان نیز در روزهای اخیر به خاطر ماجرای اخراج دایی مورد توجه بوده اند. در نهایت با پیروزی در این دیدار، پدیده با 52 امتیاز بالاتر از تراکتورسازی در رده چهارم قرار گرفت تا در فاصله دو هفته تا پایان لیگ مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسا در فصل بعدی باشد. ابراهیم صادقی نیز در اولین تجربه اش به عنوان سرمربی شکست خورد. 

داور: امیر عرب‌براقی
کمک‌ها: مهدی عالیقدر و حسن انتظاری
داور چهارم: تورج عیوض‌محمدی
کمک داوران خط: شاهو اصلانی و سعید رحیمی‌مقدم
ناظر داوری: زاهد بحرینی

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، ساموئل سارفو، طاها شریعتی، عبدالله ناصری، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، محمدصادق بارانی، آرش رضاوند، رضا جعفری(80- امید جهانبخش)، معین عباسیان(60- محمدرضا سلیمانی)، آرمان رمضانی
سرمربی: ابراهیم صادقی

ترکیب پدیده: میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، محمد آقاجان‌پور، مرتضی منصوری، مسعود ریگی، سعید صادقی(62- کارلوس آلبرتو)، سینا زامهران، امین قاسمی‌نژاد، بهنام برزای(65- یونس شاکری)، حسین مهربان(2+90- محمدمهدی مهدی‌خانی)
سرمربی: یحیی گل محمدی

کارت زرد
محمدرضا سلیمانی (79) از سایپا

لحظات حساس:
نیمه اول
دقیقه 24: رضا جعفری موقعیت خطرناکی با نفوذ از سمت راست محوطه جریمه سایپا انجام داد که ضربه او را میلاد فراهانی در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 31: جلالی بعد از دریبل‌زنی و ورود به محوطه جریمه پدیده اقدام به‌شوت زنی کرد که توپ با فاصله زیادی از دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 33: امین قاسمی‌نژاد با سرعت بالای خود از کنار دو مدافع سایپا عبور کرد ولی شوت او از زاویه بسته را فلاح‌زاده دراختیار گرفت.

نیمه دوم
دقیقه 54: 
چرخش زیبا و شوت پشت محوطه بهنام برزای با فاصله کمی از روی دروازه سایپا به بیرون رفت.
دقیقه 65: گل اول برای پدیده توس یونس شاکری. با ارسال کرنر از امین قاسمی نژاد و ضربه سر شاکری دروازه سایپا باز شد.
دقیقه 83: شوت پای چپ قاسمی‌نژاد از پشت محوطه جریمه با فاصله کمی از روی دروازه سایپا رد شد.
دقیقه 1+90: روی اشتباه خط دفاعی سایپا نزدیک بود مهربان گل دوم پدیده را به ثمر رساند که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا عبور کرد.