میرزایی: کار کردن با قطبی اتفاق خوبی برای من بود/ وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست

میرزایی: کار کردن با قطبی اتفاق خوبی برای من بود/ وضعیتم برای فصل آینده مشخص نیست

وب سایت رسمی فوتبالی- رضا میرزایی، مدافع - هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرد که وضعیتش برای ماندن یا جدایی از این تیم مشخص نیست.

به گزارش فوتبالی، رضا میرزایی در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت فولاد در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر گفت: هدف ما این بود که سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم، ولی متأسفانه نشد. خیلی هم برای رسیدن به این هدف تلاش کردیم و در برخی بازی‌ها که مساوی کردیم یا باختیم، حق‌مان این بود که بیشتر امتیاز بگیریم. حالا هم هدف‌مان این است که جایگاه ششمی را حفظ کنیم و باید در دو بازی پایانی طوری امتیاز بگیریم که این جایگاه را از دست ندهیم.

وی در مورد کار کردن با افشین قطبی و تأثیر حضور این مربی در فولاد عنوان کرد: وقتی قطبی به فولاد آمد تغییرات مثبت و بسیار خوبی در تیم ما ایجاد شد و هدف‌مان این بود که فوتبالی تهاجمی را به نمایش بگذاریم. کار کردن با قطبی برای من اتفاق خوبی بود و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم.

میرزایی که در این فصل در پست‌های مختلفی برای فولاد به میدان رفت، در این خصوص تأکید کرد: امسال بازی در پست دفاع چپ و راست را تجربه کردم و به‌عنوان وینگر راست و چپ هم بازی کردم. من تابع تصمیم کادر فنی هستم و همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.

مدافع - هافبک فولاد که به صورت قرضی از سپاهان راهی این تیم شد در مورد وضعیتش برای فصل آینده تصریح کرد: من بازیکن سپاهان هستم و هنوز وضعیتم برای فصل بعد مشخص نیست. باید دید مسئولان دو باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت. از حالا نمی‌توانم در مورد فصل بعد صحبت کنم.

7655