یونایتد شش بازیکن می خواهد ونه یک مدیر فوتبالی

یونایتد شش بازیکن می خواهد ونه یک مدیر فوتبالی

سایت رسمی فوتبالی- پل اسکولز ستاره سابق باشگاه منچستریونایتد براین باور است که به خدمت گرفتن مدیران فوتبالی، هدر دادن زمان است و براین باور است که سران شیاطین سرخ به جای آنکه تمرکزشان را برروی جذب یک مدیر فوتبالی قرار دهند، باید به دنبال خرید شش بازیکن جدید باشند.

به گزارش فوتبالی شنیده می شود که سران یونایتد قصد دارند تا با به خدمت گرفتن یک مدیر فوتبالی، کار را برای اوله گونار سولشر ساده تر کنند تا بلکه این تیم بتواند بعد از ناکامی هایی که در فصل 19-2018 داشت، فصل آتی را بهتر شروع کند. در این میان نام گزینه های مختلفی برای احراز پست مدیر فوتبالی یونایتد مطرح شده اند، از ریو فردیناند ، مدافع سابق یونایتد گرفته تا ادوین فان درسار دروازه بان هلندی و اسبق این تیم.

او در واکنش به صحبتهایی درمورد بازگشت فردیناند به اولدترافورد ادامه داد:« اینکه آیا ریو گزینه ایده آلی است یا خیر را نمی دانم. من واقعا نمی دانم که مدیر تکنیکی چه پستی است و چه کارهایی انجام می دهد. من فکر می کنم سرالکس فرگوسن همیشه دوست داشت بازیکنان سابقش دراطراف تیم باشند ولی او هرگز اینگونه از این شاگردان اسبقش استفاده نمی کرد. ریو بازیکن واقعا باتجربه ای بود ولی اینکه آیا توانایی های لازم برای انجام چنین پستی را داراست یا خیر، نمی دانم. شما به افرادی مثل ادوین فان درسار نگاه کنید؛ او در هلند دوره هایی را گذراند تا مدارک لازم برای شغل فعلی اش را کسب کند. عملکرد ادوین در آژاکس حیرت آور است. او دقیقا از همان سبک بازیکنانی است که سرالکس فرگوسن همیشه درکنارش می خواست و هرگز نداشت.»

اما پل اسکولز براین باور است که اولویت اصلی یونایتد جذب یک مدیرفوتبالی نیست و این تیم باید به تقویت رختکنش بپردازد. اسکولز در گفتگو با رادیو 5 لایو بی بی سی گفت:« راستش را بخواهید فکر می کنم جذب یک مدیر فوتبالی، نوعی اتلاف وقت است. من درک نمی کنم که یک باشگاه چرا باید به یک مدیر فوتبال نیاز داشته باشد. اگر شما سرمربی دارید، او همان کسی است که باید بازیکن بخرد. او یک استعدادیاب را به خدمت می گیرد که بازیکنان خوب را توصیه می کند وبازیهای آنها را زیر ذره بین گرفته و آنها را خریداری می کند. از همین رو به نظر من نیازی به یک مدیر فوتبال حس نمی شود. این فقط به منزله ایجاد شغلهایی درباشگاه است که واقعا نیازی به آنها نیست. »

اسکولز درادامه گفت:« سولشر و اعضای استعدادیاب تیمش، در شش هفته آتی باید دورهم جمع شوند و با تماشای بازیهای تیم درمی یابند که در چه پستهایی باید تیم را تقویت کنند. سولشر به پنج یا شش بازیکن بزرگ نیاز دارد. او خودش این را می داند. سولشر احمق نیست و قطعا می تواند تیم را تقویت کند.»

6363