سلتاویگو 2-0 بارسا: شکستی که کسی را ناراحت نکرد

سلتاویگو 2-0 بارسا: شکستی که کسی را ناراحت نکرد

سایت رسمی فوتبالی- بارسلونا در شبی که با بازیکنان ذخیره اش به مصاف سلتا ویگو رفت، با نتیجه 2-0 مغلوب شد.

به گزارش "ورزش سه"، آبی و اناری ها که قهرمانی شان در رقابت های این فصل لالیگا قطعی کردند و با توجه به در پیش بودن دیدار حساس مقابل لیورپول در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، با بازیکنان ذخیره شان مقابل سلتا قرار گرفتند و در نهایت با دریافت دو گل در نیمه دوم، مغلوب شدند.

بازی هنوز کاملا جا نیفتاده بود که عثمان دمبله در دقیقه 5 از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و جای خود را به الکس کویادو داد. در ادامه بازیکنان میزبان ابتکار عمل را در دست گرفتند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 9 به گل برسند اما ضربه گومز راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد. پس از آن بازیکنان بارسا توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند.

بعد از سپری شدن این دقایق، بار دیگر بازی متعادل شد و حتی در دقایق پایانی نیمه اول، این تیم میزبان بود که می توانست به گل برسد اما در نهایت نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، آرائوخو توانست دروازه بارسا را باز کند اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را به دلیل آفساید، مردود اعلام کرد.

برتری سلتا ادامه داشت و این تیم صاحب چند موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانست از آنها استفاده کند تا اینکه سرانجام در دقیقه 67، قفل دروازه بارسا باز شد. روی ارسال بوده بوز از سمت راست بود که توپ در محوطه جریمه به گومز رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان بارسا پیش کشیدند اما چیزی نمانده بود که سلتا در دقیقه 76، روی اشتباه اومتیتی به گل دوم برسد ولی ضربه مندس از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی بار دیگر این بازیکنان میزبان بودند که پیش کشیدند و در دقیقه 87 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. برخورد توپ به دست واگه باعث شد تا داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان بدهد. یاگو آسپاس پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه محکم، برخلاف جهت حرکت سیله‌سن، دروازه را باز کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بارسلونا در این دیدار 2-0 شکست خورد.