تونل انسانی و ادای احترام سلتایی ها به قهرمانان لالیگا

تونل انسانی و ادای احترام سلتایی ها به قهرمانان لالیگا

سایت رسمی فوتبالی- هفته گذشته و در پایان دیدار بارسلونا مقابل لوانته، قهرمانی آبی اناری ها در رقابتهای این فصل لالیگا قطعی شد. بازی شنبه شب بارسلونا مقابل سلتاویگو، اولین بازی شاگردان والورده بعد از برگزاری جشن قهرمانی زودهنگامشان در لالیگا بود و به همین خاطر هم بازیکنان سلتاویگو، به نشانه ادای احترام به تیم قهرمان، مراسم «ال پاسییو» که به معنای تشکیل تونل انسانی توسط بازیکنان این تیم برای بازیکنان بارسای قهرمان است را انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه اعلام شد که بازیکنان سلتاویگو برای ادای احترام به بازیکنان بارسلونا، تیم قهرمان این فصل لالیگا، تونل انسانی تشکیل خواهند داد و این اتفاق هم رخ داد.

سلتاویگو در هفته سی و پنجم رقابتهای این فصل لالیگا میزبان بارسلونا بود و بازیکنان این تیم برای تبریک قهرمانی زودهنگام بارسایی ها، تونل انسانی تشکیل دادند.

شاگردان والورده هفته گذشته و با برد مقابل لوانته، توانستند به بیست و ششمین قهرمانی بارسا در تاریخ لالیگا دست بیابند. آن بازی با تک گل مسی با نتیجه 0-1 به پایان رسیده بود.

اما والورده در بازی شنبه شب تیمش مقابل سلتا، مسی و بسیاری از ستاره های اصلی تیمش را در زمین قرار نداد و به آنها استراحت داد تا سرحال و قبراق به بازی سه شنبه شب مقابل لیورپول برسند و همین اتفاق نقش پررنگی در باخت آبی اناری هامقابل سلتاویگو داشت.

حالا باید منتظر ماند و دید که حریفان آتی بارسا در رقابتهای این فصل لالگا، یعنی ختافه و ایبار هم برای ادای احترام به قهرمان این فصل لالیگا، مراسم «ال پاسییو» را برگزار خواهند کرد یا خیر. فصل گذشته نیز که قهرمانی بارسا از چند هفته قبل ازاتمام رقابتها قطعی شده بود، تیمهای لوانته و رئال سوسیداد برای ادای احترام به بازیکنان بارسلونا تونل انسانی تشکیل داده بودند.

6363