لیورپول هم قربانی داد: مصدومیت سر صلاح و اشکهای او درهنگام تعویض

لیورپول هم قربانی داد: مصدومیت سر صلاح و اشکهای او درهنگام تعویض

سایت رسمی فوتبالی- در جریان دیدار دو تیم لیورپول و نیوکاسل از سری بازی های این هفته لیگ برتر انگلیس، محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در پی برخوردی که میان او و مارتین دوبراوکا، دروازه بان نیوکاسل رخ داد، مصدوم شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش فوتبال، در نیمه دوم این بازی جذاب بود که محمد صلاح بعد از برخورد با مارتین دوبراوکا، دروازه بان نیوکاسل از ناحیه سر مصدوم شد. در شرایطی که بازی 2-2 دنبال می شد، محمد صلاح به دنبال آن بودتا گل سوم تیمش را به ثمر برساند، اما سر او با لگن دروازه بان لیورپول برخورد کرد و همین برخورد باعث مصدومیت ستاره مصری شد.


صلاح برای چند دقیقه ای روی زمین افتاده بود و نهایتا با برانکارد به خارج از زمین منتقل گردید و دیووک اوریگی به جای او درترکیب لیورپول قرار گرفت. هنگامی که محمد صلاح برروی برانکارد زمین را ترک می کرد، دستهایش را روی سرو صورتش گرفته بود و به شدت اشک می ریخت. اینطور به نظر می رسد که صلاح نگران آن بود که این مصدومیت شدید، مانع از حضور او در بازی پیش روی لیورپول مقابل بارسا شود.


صلاح زمین را ترک کرد و لیورپولی ها حسابی تحت تاثیر مصدومیت ستاره مصری شان قرار داشتند. اما ورود اوریگی به زمین، برای این تیم مفید بود و این بازیکن جوان در نبود صلاح توانست گل ارزشمندی را برای تیمش به ثمر برساند تا لیورپولی ها با کسب سه امتیاز این بازی، امیدشان به قهرمانی در لیگ برتر را از دست ندهند.

این مصدومیت در شرایطی رخ داد که لیورپول سه شنبه شب بازی بسیاری حساسی در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسا دارد و شاگردان کلوپ باید در دیداری سرنوشت ساز در آنفیلد، باخت 0-3 در بازی رفت مقابل بارسا را جبران کنند و دراین بازی و برای برگرداندن ورق نیاز مبرمی به محمد صلاح وتوانایی های او خواهند داشت.

 

6363