نامه والدس به کاسیاس: دوباره باید همان شیر سفید شوی

نامه والدس به کاسیاس: دوباره باید همان شیر سفید شوی

سایت رسمی فوتبالی- ویکتور والدس دروازه بان سابق بارسلونا نامه ای مملو از احساسات را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و طی آن برای ایکر کاسیاس دروازه بان اسپانیایی پورتو آرزوی بهبود نموده است.

به گزارش فوتبالی، روز چهارشنبه بود که کاسیاس در جلسه تمرینی پورتو دچار حمله قلبی شد و پس از این اتفاق بود که شبکه های اجتماعی مملو از پیغامهای روحیه بخش برای این دروازه بان اسپانیایی شد.

به گزارش فوتبالی، حالا ویکتور والدس هم دست به قلم شده و برای ایکر کاسیاس، دوست و هم تیمی سابقش در تیم ملی اسپانیا نامه ای نوشته:« ایکر عزیز، دوست عزیزم... در این دنیای فوتبال، بعضی ها انتخاب می کنند که دروازه بان شوند و بعضی های دیگر می بایست یادبگیرند تا با نقاط ضعف و قوتشان، دروازه بان شوند.

تو همیشه از جمله افرادی هستی که با دستکشی درهریک ازدستانت به دنیا آمده ای؛ از آن دسته الگوهایی که کیفیت هایی ذاتی داری که سایرین تلاش می کنند تا به آن برسند؛ از آن دسته الگوهایی که رویای خیلی ها هستی.. 

دوست من، این اجتناب ناپذیر است و با نوشتن این خطوط و با یادآوری لحظاتی که با هم تجربه کردیم، احساساتی می شوم. با نوستالژی تمام رویارویی های بزرگی که داشتیم را تحسین می کنم؛دیدارهایی که تو را رودررویم می دیدم باعث شد تا بدون آنکه بدانی برایت احترام فوق العاده ای قائل شوم.

به عنوان یک دروازه بان، ما باید ارزش هایی که با آن شناخته می شویم را بپذیریم؛ خطراتی که با تصمیم زندگی به سوی می آید و به چیزی فراتر از یک واکنش نیاز دارد. برای آنهایی که رویای رسیدن به تو را داشتند و در گذشته نیز ما با هم رقیب بودیم، از شما می خواهم به قوت همیشه اما در کنار زمین باشی و از فوتبال خداحافظی کنی.

این تعهد توست که تو را تعریف می کند و این یک اتفاق تاریخی است. همیشه به تو فکر می کنم. نامه ای از یک دروازه بان به دروازه بانی دیگر

ویکتور والدس»