کپا: درآن لحظات فقط می خواستم بگویم که مصدوم نیستم و ادامه می دهم

کپا: درآن لحظات فقط می خواستم بگویم که مصدوم نیستم و ادامه می دهم

سایت رسمی فوتبالی- در ماه فوریه و در فینال جام اتحادیه انگلیس بود که اتفاقی کم سابقه در فوتبال این کشور رخ داد. در دقایق پایانی وقتهای اضافه بازی بود که مائوریتسیو ساری، سرمربی چلسی تصمیم به تعویض دروازه بان تیمش گرفت و از کپا آریزابالاگا که چند بار در جریان بازی دچار گرفتگی عضلانی شده بود، خواست تا زمین را ترک کند. اما کپا به خواسته سرمربی تیمش پاسخ منفی داد  و زمین را ترک نکرد تا اوضاع رختکن چلسی حسابی به حاشیه کشیده شده و تمرکز بازیکنان این تیم برهم بخورد و نهایتا آنها در ضربات پنالتی مغلوب حریف شده و دستشان از جام کوتاه ماند.

به گزارش فوتبالی، دو ماه بعد از این اتفاق و در شرایطی که اوضاع آرامتر شده، کپا درمورد اتفاق عجیبی که در جریان آن بازی رخ داد صحبت کرده است. کپا در گفتگو با دیلی میل اعلام کرد که نسبت به رفتارش در آن بازی فینال، احساس غرور نمی کند. 

این دروازه بان اسپانیایی گفت:«این خبر درسراسر دنیا پیچید. مردم دراین باره صحبت می کردند و همه بد می گفتند. کاملا طبیعی است که مردم حرف بزنند. بعدش وقتی در خانه بودیم، پدرم با من صحبت کرد ولی نیازی نبود که زیاد چیزی بگوید. درآن زمان متوجه شدم که چه کار کرده ام و حرفی برای گفتن نبود. تنها چیزی که می خواستم بگویم این بود که مصدوم و مجروح نیستم و شرایطم برای ادامه بازی خوب است. واقعا به ضربات پنالتی فکر نمی کردم و مطلع نبودم که چه اتفاقی افتاده است.»

کپا در ادامه صحبتهایش گفت:«وقتی اولین بار صحنه ها را دیدم متوجه شدم. آن صحنه ها را از زاویه متفاوتی دیدم. تا آن زمان، انگار که در یک حباب بودم و اصلا درجریان نبودم که چه اتفاقی در جریان است. آن اولین بازی بود که متوجه شدم که چه شده است. از این اتفاق درس گرفته ام و دفعه بعد، واکنش متفاوتی خواهم داشت.این اتفاق در روز یکشنبه رخ داد؛ در بازی چهارشنبه مقابل تاتنهام بازی نکردم و بعد از آن دوباره در بازی با فولام به میدان رفتم. من صحبتهای سرمربی تیم را پذیرفتم و به احساسات باشگاه احترام گذاشتم. من از ویلی کابایرو و باشگاه، هرطوری که توانستم حمایت کردم. این تنها کاری بود که می توانستم انجام دهم. آن رفتارهایی بود که در لحظات داغ بازی رخ داد و به خاطر این رفتارم، احساس غرور نمی کنم.»

6363