اولین مصاحبه هواداری که مورد حمله نیمار قرار گرفت: 4 نفر به خانه ام آمدند و مرا تهدید کردند

اولین مصاحبه هواداری که مورد حمله نیمار قرار گرفت: 4 نفر به خانه ام آمدند و مرا تهدید کردند

سایت رسمی فوتبالی- هواداری که بعد از اتمام فینال جام حذفی فرانسه و در مراسم توزیع مدالها، مورد تهاجم نیمار قرار گرفت، حالا سکوتش را شکسته و در گفتگو با روزنامه اکیپ اعلام کرد که بعد از انتشار ویدیوی مربوط به این صحنه در شبکه های اجتماعی، تهدید شده است.

به گزارش فوتبالی، او حالا اولین مصاحبه اش را بعد از این اتفاق تلخ انجام داده. در اینجا می توانید متن این گفتگو را مطالعه کنید:

*چرا سکوتت را شکستی؟ : برای پاسخ دادن به تمام کسانی که مرا متهم کردند که قصد دارم تا از این داستان، پول در بیاورم. من حتی یک یورو هم درخواست نکردم، نه به صورت رسمی و نه هیچ جور دیگری. اگر واقعا می خواستم از این شرایط بهره ببرم، بلافاصله شکایت می کردم ولی این کار را نکردم. تنها کسی که تصمیم گرفتم تا از او شکایت کنم، پیر منس، ستون نویس روزنامه بود که اظهارنظرهای عجیبی درموردم انجام داده بود. من نمی پذیرم که او بخواهد چهره مرا آلوده کند تا از منافع یک بازیکن یا یک باشگاه دفاع کند. نه من و نه وکیلم با نیمار و باشگاه پاری سن ژرمن تماسی نگرفتیم. من فروشی نیستم. هیچ جریمه و غرامتی مرا خوشحال نمی کند. اگر من غرور و اعتبارم را از دست بدهم، با این پول چه کار می توانم بکنم؟

*واکنش های خشن علیه او: شدیدترین واکنش ها، اظهارنظرهای پیر منس بود.در خارج از اینجا و به ویژه در برزیل، رسانه های خبری واکنش و رفتار نیمار را محکوم کردند ونه حرفهای من را. حتی بعضی ها مرا متهم می کردند که صحبتهای نژادپرستانه ای علیه کورزاوا برزبان آورده ام. اینطور نیست.

*تهدید: افرادی هستند که آدرس منزل من را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. کار به جاهای باریک کشیده. من فردی هستم که زندگی را دوست دارم و زیاد به گردش می روم ولی از یک هفته پیش، از خانه خارج نشده ام. اگر نیازی به خروج از خانه باشد، تنها بیرون نمی روم. روز پنجشنبه 4 نفر به درخانه ام آمدند و مرا تهدید کردند و می گفتند:" دفعه بعد که دست به نیمار بزنی، خواهی دید که چه کار خواهیم کرد."

*پشیمانی: قطعا از حرفهایی که گفتم پشیمانم ولی قصدم تحریک بازیکنان پاریسی نبود. با سایر هواداران، می خندیدیم و شوخی می کردیم و سرگردم بودیم. همین شد که این اتفاقها رخ داد. الان قطعا به خاطر حرفهایم به آقای وراتی و بوفون پشیمانم.ولی نیمار نباید چنین واکنشی نشان می داد. او یک بازیکن حرفه ای است. به چنین مسائلی عادت دارد. این مسائل بخشی از کار اوست.

*چه می خواهید؟: فقط می خواهم با نیمار دیدار کنم تا بتوانیم مسائل را حل و فصل کنیم. عذرخواهی کنیم و با هم دست بدهیم. می توانید تصور کنید که اگر من به نیمار ضربه زدم بودم چه می شد؟ می خواهم بدون آنکه با هواداران افراطی پاری سن ژرمن روبرو شوم،بتوانم در خیابانها راه بروم و بتوانم والدینم را بدون آنکه مشکلی برایم پیش بیاید، به برج ایفل ببرم.

6363