عباسیان: برکناری دایی خبر شوکه‌کننده‌ای بود

عباسیان: برکناری دایی خبر شوکه‌کننده‌ای بود

وبسایت رسمی فوتبالی- معین عباسیان، هافبک چپ پای تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که بازیکنان این تیم از خبر برکناری علی دایی شوکه شدند.

به گزارش فوتبالی، معین عباسیان در مورد برکناری علی دایی از سرمربیگری سایپا گفت: این خبر برای بازیکنان سایپا شوکه‌کننده بود، ولی به‌هرحال این مسائل به ما مربوط نمی‌شود و باید تابع تصمیم باشگاه باشیم. در مورد علی آقا باید بگویم که خیلی چیزها از این مربی یاد گرفتم. دایی از لحاظ فنی و اخلاقی نمونه است و مطمئنم در آینده موفق‌تر از این خواهد شد.

وی درباره آخرین وضعیت تیم سایپا در آستانه بازی با پدیده شهر خودرو خاطر نشان کرد: شرایط تیم ما بد نیست. آقای مدبر (مدیرعامل باشگاه سایپا) هم در تمرین روز جمعه با بازیکنان صحبت کرد و گفت که به زودی بخشی از حق و حقوق بچه‌ها پرداخت خواهد شد. ما هم تلاش می‌کنیم در دو بازی باقیمانده نتایج خوبی بگیریم. فردا هم با پدیده روبه‌رو می‌شویم که تیم سابق من است و امسال عملکرد بسیاری خوبی داشته.

بازیکن مشهدی سایپا در پاسخ به این پرسش که آیا دوست دارد پدیده امسال سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، اظهار داشت: پدیده تیم شهرم است و اگر بگویم دلم نمی‌خواهد دروغ گفته‌ام. هواداران پدیده هم دوست دارند که این تیم آسیایی شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. البته ما در بازی فردا به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم و نهایت تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

9697