نابینا شدن بازیکنی که قربانی اسیدپاشی شد

نابینا شدن بازیکنی که قربانی اسیدپاشی شد

سایت رسمی فوتبالی - تگا آگبرهیر بازیکن نیجریه ای الاصل که در تیم های تاتنهام و کریستال پالاس تست داده بود، پس از آن که در روز 25 آوریل مورد حمله اسیدپاشی در شهر واترفورد قرار گرفت، در حال حاضر تقریبا نابینا شده است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن جوان که اصالتی نیجریه ای دارد به همراه دو تن از دوستانش مورد حمله اسیدپاشی قرار گرفت و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. شدت این حمله باعث شد تا آگبرهیر به کورک منتقل شود. در حال حاضر این بازیکن بخش قابل توجهی از بینایی خود را از دست داده است. 

این بازیکن که سابقه بازی کردن در رده های پایه تیم  ملی ایرلند را هم دارد می گوید که این حمله که به صورت و چشمان او آسیب زده بسیار دردناک بوده است:" نمی توانم توصیفش کنم. تصور می کردم هرگز بینایی ام را به دست نیاورم. صد در صد فکر می کردم که دیگر هیچ چیز را نخواهم دید."

در ابتدا پلیس چهار نوجوان را به اتهام مشارکت در این حمله دستگیر کرد اما در نهایت آنها را آزاد کرد.  آگبرهیر از پنج سالگی فوتبال بازی می کند و در جام کندی به عنوان بهترین بازیکن برگزیده شد و به تیم واترفورد ملحق شد. وی سابقه تست دادن در تیم های تاتنهام و کریستال پالاس را دارد.