رئال مادرید و خرید یوویچ به قیمت 60 میلیون یورو

رئال مادرید و خرید یوویچ به قیمت 60 میلیون یورو

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه رئال مادرید خرید لوکا یوویچ، مهاجم 21 ساله اینتراخت فرانکفورت را قطعی کردند و این بازیکن جوان را با قیمت 60 میلیون یورو به خدمت خواهند گرفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه آ.اس، 48 میلیون یورو از این مبلغ به باشگاه اینتراخت فرانکفورت خواهد رسید و 12 میلیون یورو هم عاید باشگاه بنفیکا خواهد شد که 20% از رقم انتقال آتی این مهاجم را دراختیار خودش نگاه داشته بود. 

این مهاجم 21 ساله و صربستانی در شش فصل آتی بازیکن رئال مادرید خواهد بود. 

بعد از ابراز تمایل چندین باشگاه بزرگ برای به خدمت گرفتن یوویچ (از جمله پاری سن ژرمن)، سران باشگاه مادریدی با سرعت بیشتری تلاششان برای جذب این بازیکن را ادامه دادند. چند هفته پیش روند مذاکرات پیشروی خوبی داشت و در روزهای اخیر این انتقال قطعی شد تا یوویچ دومین خرید رئال برای پروژه جدیدش لقب بگیرد؛ مادریدی ها چندی پیش میلیائو را نیز خریداری کرده بودند.


هدف سران رئال مادرید برای خرید یوویچ این است که گزینه مطمئنی برای کریم بنزما درتیمشان داشته باشند ودرعین حال بتوانند در برخی بازیها او را درکنار بنزما به کار بگیرند. 

ماریانو دراین فصل نتوانست توقعات موجود را برآورده کند وتنها 2 گل برای تیم مادریدی به ثمر رساند و به همین خاطر زیدان دنبال گزینه دیگری برای خط حمله تیمش است.

یوویچ دراین فصل 26 گل زده و هفت پاس گل داده و این آمار را در 44 دیداری که دراین فصل برای اینتراخت فرانکفورت برگزار کرده، به ثبت رسانده است. او یکی از مهره های کلیدی و ارزشمند اینتراخت است و تیمش با درخشش او در رده چهارم جدول بوندس لیگا قرار دارد و تا نیمه نهایی لیگ اروپا پیش رفته. او تنها گل تیمش در شب تساوی 1-1 مقابل چلسی در دور رفت مرحله نیمه نهایی را به ثمر رساند.

6363