شیخ‌رباط: غش کردن کریمی تمرکز تیم‌مان را بهم زد

شیخ‌رباط: غش کردن کریمی تمرکز تیم‌مان را بهم زد

وب سایت رسمی فوتبالی- مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اتفاقی که برای فیروز کریمی افتاد تیم را احساسی کرد و تمرکز بازیکنان را بهم زد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس،‌ حشمت شیخ‌رباط در نشست خبری بعد از دیدار مقابل سپیدرود، گفت: بازی خوبی مقابل سپیدرود داشتیم. به خاطر اتفاقی که روی فیروز کریمی افتاد بهم ریختیم. در نیمه اول چند فرصت گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم هم چند تک به تک را از دست دادیم که روی ضد حمله گل خوردیم. در دقایق آخر پنالتی شد که توپ را از دست دادیم. در نهایت دقیقه 100 گل تساوی را زدیم.

وی در مورد وضعیت کریمی، تصریح کرد: خبر ندارم و باید بعد از بازی بیمارستان برویم تا ببینیم وضعیت او چه شد.

مربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: بعد از گل خوردن و اتفاقی که برای کریمی افتاد بچه‌های تیم احساسی شدند. قصد داشتم به بیمارستان بروم اما به من گفتند کنار تیم بمانم. اگر این مشکل برای کریمی رخ نمی‌داد در این بازی برنده می‌شدیم. 

شیخ رباط در ادامه تأکید کرد:‌ تمرینات مختلفی را در طول هفته انجام دادیم تا به دروازه سپیدرود برسیم اما هر موقع بازیکنان صاحب توپ می‌شدند نا خودآگاه زیر توپ می‌زدند و اصلا ما این مسئله را به آنها نگفته بودیم. روز اولی که بازی تیم را دیدم گفتم این تیم نیاز به گلزن دارد. مقابل سپیدرود و نفت آبادان چقدر موقعیت از دست دادیم؟

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در تمرینات بازیکنان ما خیلی خوب گلزنی می‌کنند اما در جریان بازی نمی‌دانم چرا آنقدر توپ از دست می‌دهند. ما تمرینات مختلفی انجام دادیم اما فعلا این مشکلات را داریم. حکیم نصاری پنالتی زن اول ما است اما این بازی ضربه او گل نشد.

4344