سپاهان دو ماشین سازی صفر / سپاهان، بالای جدول را داغ نگه داشت

سپاهان دو  ماشین سازی صفر / سپاهان، بالای جدول را داغ نگه داشت

وبسایت رسمی فوتبالی - فاصله سپاهان و پرسپولیس به 3 امتیاز رسید

به گزارش فوتبالی، سپاهان با پیروزی 0-2 مقابل ماشین سازی دیداری را برد که از دید امیر قلعه‎نویی از فینال هم فینال تر بود. حالا سپاهان به رده دوم جدول رسیده و امیدوار است در این دو هفته باقیمانده تا پایان لیگ اتفاقاتی رقم بخورد که این تیم به جای پرسپولیس قهرمان شود.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند- سعید آقایی، عزت پورقاز، محمد مهدی زاده، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، محمد کریمی، محسن مسلمان(62- حامد بحیرایی)، مهرداد محمدی(78 - جلال‎الدین علی‎محمدی)، سجاد شهباززاده و کی روش استنلی(83 - علی قربانی).

ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید محمد خرم‌الحسینی(58 - محسن یوسفی)، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح(73- احسان تاییدی)، سعید مهری، مسیح زاهدی، یوسف سیدی(49 - کویتونگو)، فرید بهزادی‌کریمی و رضا خالقی‌فر 

شرح گل:

سپاهان یک ماشین سازی صفر: کی‎روش استنلی با یک ضربه سر و بالاتر از مدافعان ماشین سازی توانست دروازه دخسوس را در دقیقه 20 باز کند.

سپاهان دو ماشین سازی صفر: پاس عرضی سعید آقایی با تاثیر مثبت کی‎روش همراه شد تا توپ به مهرداد محمدی برسد و او در دقیقه 56 با یک ضربه مطمئن نتیجه را 0-2 کند.

دقایق حساس:

دقیقه 19: سپاهان فرصت فوق العاده ای برای باز کردن دروازه ماشین سازی داشت اما دخسوس توپ مهرداد محمدی را از روی خط برگرداند.

دقیقه 25: محمد مهدی‎زاده می توانست گل دوم را بزند اما مدافعان ماشین سازی ضربه سر او را از روی دروازه برگرداندند.

دقیقه 27: ضربه سر کی‎روش با اختلاف کمی از کنار دروازه ماشین سازی به بیرون رفت.

دقیقه 39: عزت پورقاز فرصت خوبی برای زدن گل دوم بازی داشت اما ضربه اش را با بی دقتی به بیرون زد.

دقیقه 41: سعید مهری می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما در شرایطی که تقریبا با نیازمند تک به تک شده بود اینقدر بد به توپ ضربه زد که توپ با فاصله زیادی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: ماشین سازی در این دقایق تیم برتر میدان بوده و عزیز معبودی روی پاس فرید کریمی فرصت خوبی برای زدن گل تساوی تیمش داشت اما ضربه اش با اختلاف کمی از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت. واکنش قلعه‎نویی در این صحنه دیدنی بود.

دقیقه 51: حرکت فوق العاده سعید آقایی با ارسال خوب او برای مهرداد محمدی همراه شد اما ضربه فنی شماره 10 سپاهان با اختلاف کمی از کنار دروازه ماشین سازی به بیرون رفت.

دقیقه 70: کنعانی‎زادگان یک قدم تا رسیدن به سانتر خوب محسن یوسفی کم آورد و گرنه می‎توانست یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کند.

دقیقه 77: دوباره کنعانی‎زادگان فرصت خوبی برای گلزنی بدست آورد منتهی این بار یک قدم اضافه آورد! تا توپ به پشت پایش بخورد و به بیرون برود.

دقیقه 85: شوت زیبای سعید مهری با اختلاف کمی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 90: ضربه سر محسن یوسفی با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه نیازمند راهی اوت شد.

دقیقه 92: دخسوس با خروج به موقع از دروازه به سجاد شهباززاده اجازه نداد نتیجه را 0-3 کند.

اخطار: عزت پورقاز، محمد کریمی و سعید آقایی از سپاهان

1984