بارتومئو و گواردیولا و بازکردن درهای مربیگری به روی ژاوی

بارتومئو و گواردیولا و بازکردن درهای مربیگری به روی ژاوی

سایت رسمی فوتبالی-  روز پنجشنبه بود که ژاوی ارناندس ستاره سالهای نه چندان دور باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که در پایان فصل کفشهایش را آویزان خواهد کرد و برای همیشه از دنیای فوتبال کنار خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، انتشار این خبر باعث شد تا پیغامهای فراوانی به همین مناسبت وبرای خداحافظی با ژاوی منتشر شوند؛ در گزارش قبلی تعدادی از پیامهای هم تیمی ها و دوستان ژاوی را بازتاب دادیم. 

از سوی دیگر پپ گواردیولا سرمربی سابق ژاوی در باشگاه بارسلونا هم که نقش پررنگی در پیشرفت فوتبال این بازیکن اسپانیایی داشت، پیغامی برای ژاوی به زبان کاتالان منتشر کرده و دراین پیغام، درهای دنیای مربیگری را به روی این اسطوره باز کرده است. گواردیولا برای ژاوی نوشته:« به دنیای نیمکتهای مربیگری خوش آمدی ژاوی. تو این کار را انجام خواهی داد و به تو حسابی خوش خواهد گذشت.»


در ادامه، جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم  برای خداحافظی با ستاره تیمش، از زحماتی که ژاوی درطول دوران حضورش در دنیای فوتبال و به ویژه درباشگاه کاتالان کشیده، تشکر کرده و تاکید کرده که درهای باشگاه همیشه به روی او باز است:« ژاوی تبریک به خاطر کارنامه ورزشی درخشانت؛ تو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه ما هستی و می دانی که درهای لاماسیا به رویت بازاست تا همچنان به رشد و پیشرفت درکنار هم ادامه دهیم.»

6363