پیغامهای دکو، اینیستا و نیمار برای ژاوی: جادویت جاویدان

پیغامهای دکو، اینیستا و نیمار برای ژاوی: جادویت جاویدان

سایت رسمی فوتبالی- ژاوی ارناندس بازیکن اسپانیایی السد قطر روز پنجشنبه اعلام کرد که درپایان فصل کفشهایش را آویزان خواهد کرد و همین باعث شد تا هواداران، فوتبالیست ها و چهره های سرشناس فوتبالی با انتشار پیغام هایی با ژاوی خداحافظی کرده و از تمام تلاشهایی که درطول این سالها برای دنیای فوتبال انجام داده تشکر کنند.

به گزارش فوتبالی، بلافاصله بعد ازانتشار این خبر بود که سیل پیغامهای خداحافظی و تشکر از ژاوی در شبکه های اجتماعی منتشر شد. یکی از کسانی که محبت آمیزترین پیغام را برای ژاوی نوشت، لوئیس سوارز اروگوئه ای بود. دراینجا می توانید تعدادی از این پیغامها را مطالعه کنید:

*لوئیس سوارز: مرسی ماکی (مخفف ماکینا به معنی ماشین) به خاطر همه کارهایی که برای فوتبال جهان انجام دادی. احساس غرور می کنم که لحظات فوق العاده ای را درکنار تو در داخل و زمین چمن سپری کرده ام. این افتخار بزرگی برایم بود که با یک بازیکن بزرگ و حرفه ای مثل تو هم کلام  باشم. برایت در فاز بعدی زندگی آرزوی موفقیت می کنم.


*دکو: سالها درکنار هم از فوتبال لذت بردیم. بعد از آن تو تبدیل به بهترین بازیکن خط میانی سالهای اخیر شدی. با هوش و شخصیتی که داری می توانی تبدیل به فردی شوی که دلت می خواهد؛ فوتبال منتظر بازگشت تو به عنوان سرمربی است. مطمئنم که دراین مسیر بی عیب و نقص خواهی بود ماکی

*مسی: این افتخار بزرگی بود که سالها با تو در یک رختکن بودم ژاوی و با هم تجربیات زیادی کسب کردیم. واقعا از همان روز اولی که تصمیم به ترک تیم گرفتی دلمان برایت تنگ شد. به خاطر تمام کمکهایی که درداخل و خارج تیم به ما می کردی. می دانی که بهترین ها را برایت در فاز جدید زندگی ات که از حالا به بعد آغاز می شود، آرزو دارم. مطمئنم که موفقیت های تو در هرعرصه ای که در دنیای فوتبال واردش شوی ادامه خواهد داشت. تو را در آغوش می گیرم.

 *سرخیو بوسکتس: ماکی برایم افتخار بزرگی بود که سالها درکنارت بازی کردم. فقط می توانم از تو تشکر کنم. از روز اول حضورم در تیم اصلی، حس خاصی به تو داشتم.برای همه یچز متشکرم. نه فقط برای مسائل فوتبالی، بلکه برای همه چیز. احساس غرور می کنم که  توانستم به عنوان یک هم تیمی درکنارت از فوتبال لذت ببرم و این همه چیز از تو یاد بگیرم. تو یکی از بهترین فوتبالیستهای تاریخ هستی و الگو و سمبل، هم تیمی، کاپیتان و دوست بی نظیری هستی. برایت بهترین ها را در فاز جدید زندگی آرزو می کنم و موفقیتهای زیادی را برایت می خواهم چون شایسته بهترین ها هستی. امیدوارم که  باز هم بتوانی از دیدگاه دیگری در فوتبال، باعث لذت بردن ما بشوی. موفق باشی دوست من

*اینیستا: بهترین شریک؛ افتخار بزرگی بود که توانستم در تمام طول عمر فوتبالی ام درکنارت رشد کنم و کنارت باشم و این همه لحظات خوب را تجربه کنم. تو یک الگوی حرفه ای هستی. مرسی برای تمام آنچه برای دنیای فوتبال به نمایش گذاشتی. بهترین موفقیت های دنیا را درفاز جدید زندگی برایت آرزومندم.

*نیمار:  ماشین؛ برایم افتخار بزرگی است که بخشی از تاریخ فوتبال توبودم و لحظات فوق العاده ای کنارت داشتم. مرسی برای همه کارهایی که برای فوتبال انجام دادی؛ جادویت همیشه جاودان خواهد بود. تو را درآغوش می گیرم افسانه

*دانی آلوس: ماکی، مرسی برای تمام سالهایی که کنار هم بودیم و مرسی که به ما نشان دادی که شاید سخت ترین ها، ساده ترین باشند. مرسی برای روحیه تیمی ات؛ مرسی که باعث شدی ما اینقدر از فوتبال لذت ببریم. حالا با رفتن تو کمی از بار فوتبال کم خواهد شد. بهترین ها را برای خودت و خانواده ات در زمان حال و آینده  آرزو می کنم.

6363