دست‌نشان: برای تغییر زمان مسابقه، تابع نظر باشگاه هستیم

دست‌نشان: برای تغییر زمان مسابقه، تابع نظر باشگاه هستیم

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به اینکه سازمان لیگ خواهان تغییر زمان دیدارمان مقابل نفت مسجدسلیمان شده است، گفت: تغییر زمان دیدار یک تیم، 24 ساعت مانده به آغاز دیدار، کاری غیراصولی بوده و به این موضوع، معترض هستیم. 

به گزارش فوتبالی، نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه سازمان لیگ، خواهان تغییر زمان دیدارمان مقابل نفت مسجدسلیمان شده است، اظهار کرد: تغییر زمان دیدار یک تیم، 24 ساعت مانده به آغاز دیدار، کاری غیراصولی بوده و به این موضوع، معترض هستیم.

وی با بیان اینکه تغییر زمان دیدارمان باعث تغییر برنامه‌ریزی‌هایمان می‌شود، تصریح کرد: گویا تیم میزبان پیش از تیم میهمان از تغییر ساعت مسابقه باخبر بوده است و این باعث شرایطی نابرابر می‌شود، تیم میهمان تمرینات خود را بر اساس ساعت 17:30 طراحی و چند جلسه تمرین کرده است.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه تابع نظر باشگاه است، افزود: بازی در گرمای شدید مسجدسلیمان در ساعت 17:30 به صلاح نبوده و ازنظر پزشکی به بازیکنان آسیب وارد می‌کند، باشگاه سپیدرود هر تصمیمی بگیرد به آن پایبند بوده و اگر باشگاه بخواهد در زمان از پیش تعیین‌شده و یا زمان جدید اعلام‌شده بازی کنیم، به آن تمکین می‌کنیم.

4344