رضا وطنخواه: بیوک ۸ سال مجانی برای پرسپولیس بازی کرد! اینجا قهرمان زنده را عشق است

رضا وطنخواه: بیوک ۸ سال مجانی برای پرسپولیس بازی کرد! اینجا قهرمان زنده را عشق است

وب سایت رسمی فوتبالی- رضا وطنخواه پیشکسوت پرسپولیس ضمن انتقاد از اهالی فوتبال به خصوص پرسپولیسی ها خواستار توجه بیشتر مسئولان باشگاه نسبت به پیشکسوتان و بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس شد.

به گزارش فوتبالی، رضا وطنخواه وضعیت حال حاضر پرسپولیس را خوب ارزیابی کرد و به فوتبالی گفت:پرسپولیس در تبریز عملکرد خوبی داشت و فکر می‌کنم با توجه به شرایط بازی یک امتیاز برای هر یک از این ۲ تیم راضی کننده بود.
وی در ادامه گفت :پرسپولیس بخت اول قهرمانی است و من فکر می‌کنم تیم برانکو با شکست دادن ماشین سازی می‌تواند قهرمانی خود را برای سومین فصل متوالی تکرار کند.
این پیشکسوت پرسپولیس در مورد عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: پرسپولیس برخلاف لیگ برترف در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی ندارد اما امیدوارم با شکست دادن پاختاکور این مسیر نیز هموار شود. اگر پرسپولیس در ازبکستان موفق به شکست پاختاکور شود می تواند نتیجه لازم را در بازی برابر السد در تهران نیز کسب کند و مثل فصل قبل از گروه خود صعود نماید.
وطنخواه در ادامه ضمن گلایه از مسئولان پرسپولیس و پیشکسوتان این باشگاه در خصوص آخرین وضعیت برادرش که در بستر بیماری است گفت: متاسفانه در کشور ما پهلوان زنده را عشق است. بیوک جوان ترین مربی لیگ پرسپولیس بود که در سن ۳۷ سالگی این تیم را قهرمان کرد. او  در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و چند ماه از عمل جراحی اش گذشته اما هیچکس از پرسپولیسی ها سراغ او را نگرفتند. من از مسئولان باشگاه سوال می کنم، کسی از حمید جاسمیان خبر دارد؟ توقع ما از امثال آقای کاشانی، علی پروین و نبی و...  این است که سراغ دوستان و بازیکنان سابق خود را بگیرد. بیوک ۸ سال مجانی برای پرسپولیس بازی کرد ولی الان کسی سراغش را نمی گیرد. برخی آقایان کجا بودند که پرسپولیس با امثال بیوک، جاسمیان و.... قهرمان شد. روز شنبه قرار است باشگاه شاهین مراسمی در این خصوص برگزار کند اما من دوست داشتم باشگاه پرسپولیس در این راستا پیشقدم می‌شد.

4344