پیش بازی پارس جم - ذوب آهن؛ بازی بی انگیزه ها!

پیش بازی پارس جم - ذوب آهن؛ بازی بی انگیزه ها!

وب سایت رسمی فوتبالی- در ادامه پیکارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر دو تیم پارس جنوبی و ذوب آهن در شهر جدید جم به میدان می روند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان بی انگیزه و ناراضی مهدی تارتار امروز به مصاف یاران علیرضا منصوریان می روند. دو تیمی که با ماندگاریشان در لیگ برتر و دور شدن از منطقه خطر، دیگر آن انگیزه گذشته را ندارند.

در هفته های گذشته پارس جنوبی جم مشکلات زیادی را تجریه کرده است. پس از اینکه در برهه ای کادر فنی این تیم به دلیل مشکلات مالی از ادامه کار سر باز می زد حالا نوبت به بازیکنان پارس جم رسیده و ساز تمرین نکردن را کوک کرده اند. بازیکنان پارس کمی از کادر فنی خود دلخور هستند که چرا این روزها که آنها مشکل مالی دارند، از سوی مربیانشان حمایت نشده اند. با این حال پارسی ها که در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتند و همان امتیاز های به موقع سند حضورشان در لیگ برتر را امضا کرد در نیم فصل دوم یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ بودند و اصلا نتایج راضی کننده ای نگرفتند.

در سوی مقابل اما ذوب آهن یکی از بهترین تیم های نیم فصل دوم بوده است. شاگردان منصوریان پس از اینکه در نزدیکی قعر جدول بودند با تلاش فراوان توانستند به بردهای پیاپی برسند و در نهایت به منطقه امن جدول و نیمه بالایی نزدیک شدند. اما به نظر می رسد یاران جوان علیمنصور هم پس از بردهای آسیایی و همچنین متوقف کردن پرسپولیس و در ادامه شکست تراکتور به یکباره از انگیزه خالی شدند و هفته پیش در پیکاری عقب افتاده از هفته هجدهم، در زمین خودی به سایپای پر از مشکل بازی را باختند.

از همین رو به نظر می رسد دو تیم در بازی امروز انگیزه چندانی برای به آب و آتش زدن نداشته باشند!

هفته بیست و هشتم لیگ برتر

پارس جنوبی جم - ذوب آهن اصفهان

جمعه 13 اردیبهشت ماه 1398

شهر جدید جم، ورزشگاه جم، ساعت 18:00

تیم داوری: سیدمهدی مرجان زاده کمک ها: علیرضا ایلدروم و علی اکبر نوری کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده و پیمان فرخی مهر

داور چهارم: 
محمد عطایی ناظر: یدالله جهانبازی 

رتبه در جدول: پارس جنوبی جم با 27 بازی و 29 امتیاز در رده دوازدهم و ذوب آهن هم با همین تعداد بازی و 33 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند.

بازی پیشین: پیکان 3 - پارس جنوبی جم 2؛ ذوب آهن صفر - سایپا 2 ( عقب افتاده از هفته هجدهم)

محروم: - 

2526