فولاد یک - پیکان یک/ جدال میانه جدولی ها برنده نداشت

فولاد یک - پیکان یک/ جدال میانه جدولی ها برنده نداشت

وب سایت رسمی فوتبالی- شاگردان قطبی به دنبال تداوم حضور در رده ششم جدول برابر پیکانی هستند که در شرایط خوبی به سر می‌برد.

به گزارش فوتبالی، فولاد خوزستان که در ۶ هفته اخیر لیگ برتر سه پیروزی، دو تساوی و تنها یک شکست داشته و با این عملکرد نسبتا خوب جایگاه خود را در رده ششم جدول محکم کرده، هم‌اکنون به مصاف پیکان تهران رفته که امیدوار به کسب یک برد دیگر است، اما سرخ پوشان خوزستانی کار چندان راحتی مقابل شاگردان حسین فرکی نخواهند داشت چراکه این مربی با تجربه برابر تیم سابق خود قرار گرفته و شناخت کافی نسبت به فولاد را دارد؛ پیکان که در دو هفته گذشته دو برد ارزشمند مقابل تراکتورسازی و پارس جنوبی جم به دست آورده و توانسته خود را از پایین جدول بالا بکشد و به رده نهم صعود کند، بقای‌اش را در لیگ برتر قطعی کرده و حالا برابر فولاد در تلاش برای سومین برد متوالی است.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 98/02/12 ؛ ساعت 19:15
استادیوم: شهدای فولاد خوزستان/ تماشاگر: 3هزارنفر
داور: محمدباقر پورباقر؛ کمک‌ها: سعید علی‌نژادیان و رحیم شاهین؛ داور چهارم: ایوب غلام‌زاده/ کمک داوران خط: کیوان علی‌محمدی و حسین زمانی/ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان. 

ترکیب فولاد
احسان مرادیان، ایوب والی، فرزاد جعفری، سیامک کوروشی، سینا مریدی(72-زبیدی)، میثم دورقی، رضا میرزایی، آرش افشین، لوسیانو پریرا، آکاهوشی(89- صابر حردانی)، حسن بیت سعید
سرمربی: افشین قطبی

ترکیب پیکان
وحید شیخ‌ویسی، سید مهران موسوی، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی(75- خدابنده لو)، امیرحسین کریمی، سعید واسعی(86-امیر روستایی)،‌ شاهین ثاقبی(مهدی مومنی)، فراز امامعلی، عیسی آل‌کثیر
سرمربی: حسین فرکی

شرح گل


فولاد صفر - پیکان 1 (دقیقه 44: عیسی آل‌کثیر): ضربه سر فراز امامعلی با دفع اشتباه مدافع فولاد به شاهین ثاقبی رسید که این بازیکن هم با پاس در عمق، عیسی آل‌کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد و شوت محکم این بازیکن هم وارد دروازه شد تا پیکان در لحظات پایانی نیمه اول پیش بیافتد.

فولاد 1 - پیکان 1 (دقیقه 52: لوسیانو پریرا): خطایی که حق‌وردی روی شیمبا مرتکب شده بود را آکاهوشی از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین به مقابل تیرک دوم فرستاد که لوسیانو پریرا به راحتی با ضربه سر دروازه پیکان را باز کرد و کار را به تساوی کشید.

لحظات حساس
نیمه اول
دقیقه 32: 
نفوذ تند و تیز حمودی از سمت راست محوطه جریمه فولاد خطرناک بود، اما این بازیکن در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشت تا توپ دراختیار مرادیان قرار بگیرد.
دقیقه 35: بیت‌سعید حرکت در عرضی داخل محوطه جریمه پیکان داشت که شوت پُرقدرت او به سمت دروازه را حق‌وردی با ضربه سر راهی کرنر کرد.
دقیقه 40: توپ ارسالی از جناح راست زمین و ضربه سر آل‌کثیر با فاصله زیادی از دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 42: سانتر خطرناک پای چپ بیت‌سعید به مقابل دروازه پیکان را قاسمی با ضربه سر به کرنر دفع کرد.
دقیقه 42: ارسال آکاهوشی از روی کرنر را شیخ‌ویسی به شکل ناقصی دفع کرد که توپ مقابل پای پریرا افتاد، اما شوت او به سمت دروازه پیکان و درآستانه گل شدن، به بدن بازیکن فولاد برخورد کرد و با بدشانسی شیمبا تبدیل به گل نشد.
دقیقه 2+45: سانتر جعفری از سمت راست زمین و ضربه سر بیت‌سعید در دستان شیخ‌ویسی جای گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 53: در شلوغی محوطه جریمه پیکان توپ به پریرا رسید که شوت محکم او را شیخ‌ویسی جمع کرد.

دقیقه 60: سانتر دقیق حمودی و ضربه سر آل‌کثیر با ایوب والی برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه 61: شوت محکم آل‌کثیر از روی ضربه ایستگاهی را مرادیان در دو مرحله جمع کرد.

دقیقه 70: شوت زمینی ماهان رحمانی از پشت محوطه جریمه را مرادیان دراختیار گرفت.

دقیقه 83: پاس بیت‌سعید به پریرا رسید که چرخش و شوت محکم او را شیخ‌ویسی دفع کرد.

دقیقه 83: پاس در عرض زبیدی در موقعیت خوبی به شیمبا رسید ولی ضربه او دقت لازم را نداشت و توسط مدافعان پیکان دور شد.

دقیقه 2+90: ارسال خطرناک زبیدی از جناح چپ زمین را شیخ‌ویسی جلوتر از مسی مهار کرد.

دقیقه 2+90: سانتر زمینی و در عرض حردانی می‌توانست فولاد را به گل برساند که مسی نتوانست دروازه پیکان را باز کند تا توپ به بیرون برود.

7413