بررسی جدول لیگ برتر؛ جدال مرگ و زندگی بر سر بقا در لیگ!

بررسی جدول لیگ برتر؛ جدال مرگ و زندگی بر سر بقا در لیگ!

وب سایت رسمی فوتبالی- وضعیت تیم های بالا و پایین جدول لیگ برتر پیش از برگزاری کامل بازی های هفته بیست و هشتم بررسی شده است.

به گزارش فوتبالی، این روزها رقابت های لیگ برتر داغ تر از همیشه دنبال می شود البته با شکست استقلال مقابل پدیده عملا از هیجان رقابت در کورس قهرمانی کاسته شده اما تلاش برای کسب سهمیه آسیایی کماکان تنور مسابقات را داغ نگه داشته است البته که روی کاغذ تیم های استقلال و سپاهان هنوز برای کسب عنوان قهرمانی شانس دارند. از سری مسابقاتی که امروز برگزار می شود دیدار فولاد خوزستان مقابل پیکان می باشد. فولاد که سایه سایپا را در یک امتیازی خود حس می کند در صورت پیروزی مقابل پیکان می تواند جایگاه فعلی خودش را حفظ کند. اما پدیده روز یکشنبه جدال حساسی مقابل سایپا خواهد داشت. این تیم مشهدی با شکست حریف خود می تواند با 52 امتیاز بالاتر از تراکتورسازی در رتبه چهارم قرار بگیرد و حتی اگر سپاهان مقابل ماشین سازی متحمل شکست شود، جای زرد پوشان اصفهانی را نیز در جدول بگیرد و به رتبه سوم صعود کند. اما در صورت تساوی سپاهان و برد پدیده، این سپاهان است که به دلیل تفاضل گل بهتر در رتبه سوم خود باقی می ماند.
در انتهای جدول نیز رقابت بر سر مرگ و زندگی در جریان است. دیدار حساس امروز نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت می تواند تا حدودی تکلیف تیم دوم سقوط کننده به دسته پایین تر را مشخص کند. پیش تر سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته اول کشور قطعی شده بود. در حال حاضر نفت مسجد سلیمان با 20 امتیاز و یک امتیاز بیشتر نسبت به سپیدرود در رتبه چهاردهم جدول رده بندی قرار دارد. لازم به ذکر است هم اکنون عنوان بهترین خط حمله لیگ برتر از آن زردپوشان اصفهانی است و تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس در رتبه های بعدی قرار دارند. استقلال نیز با 12 گل خورده تا اینجای رقابتها بهترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد.

4344