بیات: مشکل لیدرهای سپیدرود حل‌شده است

بیات: مشکل لیدرهای سپیدرود حل‌شده است

وبسایت رسمی فوتبالی- مدیرعامل باشگاه سپیدرود با اشاره به عدم اعزام هواداران سپیدرود به مسجدسلیمان، اظهار کرد: پس از مذاکره با مسؤولین فدراسیون فوتبال، مشکل حضور لیدرهای سپیدرود در دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر حل شد.

به گزارش فوتبالی، کیومرث بیات با اشاره به دیدار حیاتی سپیدرود مقابل نفت مسجدسلیمان، اظهار کرد: تیممان تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به نفت مسجدسلیمان در رده نوزدهم جدول جای گرفته است و با توجه به سقوط استقلال اهواز به لیگ دسته اول، رقابت نزدیکی بین دو تیم سپیدرود و نفت مسجدسلیمان برای بقا شکل‌گرفته است.

وی با اشاره به عدم اعزام هواداران سپیدرود رشت به مسجدسلیمان، افزود:فدراسیون فوتبال به دلیل تنش‌های احتمالی از حضور هواداران سپیدرود زیر نظر کانون هواداران این باشگاه ممانعت به عمل‌آورده است، هواداران سپیدرود یار دوازدهم تیممان بوده و همواره با عملکردی مثبت،در جامعه هواداری فوتبال کشورمان، مباهات و تحسین همگان را برانگیخته است.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه بازیکنان با تلاش مضاعف، جای خالی هواداران را پر می‌کنند، گفت: تیممان در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و بازیکنان برای ارائه بهترین عملکرد خود هم‌قسم شده‌اند.

بیات با اذعان بر روحیه بالای بازیکنان پیش از مصاف مقابل نفت مسجدسلیمان، افزود:در سه دیدار آتی‌مان، با ارائه دیدارهایی زیبا به همراه کسب نتیجه مناسب،اردیبهشت رؤیایی دیگر برای هواداران سپیدرود و مردم رشت خلق می‌کنیم.

وی با تأکید بر حضور لیدرهای سپیدرود در دو دیدار پایانی این تیم مقابل نساجی و استقلال تهران، بیان کرد: پس از رایزنی و مذاکره با مسئولین فدراسیون فوتبال، مشکل لیدرهای سپیدرود برای حضور در ورزشگاه در دو دیدار هفته پایانی لیگ برتر حل‌شده است و با اتحاد و همدلی، جشن بقا در لیگ برتر را برپا می‌کنیم.

9697